Mediaplus wygrał przetarg na kompleksową obsługę mediową Stada w Polsce

Należąca do Group One agencja mediowa Mediaplus, która była partnerem w obszarze mediów Stada w latach 2020-2021 przed ich centralizacją w regionie EMEA, będzie ponownie odpowiadać za strategię, planowanie i zakup mediów 360 dla marek Klienta. Działania w obszarze digital prowadzone będą w modelu house of communication we współpracy z Salestube.

Agencja Mediaplus została ponownie wybrana do obsługi mediowej 360 niemieckiego koncernu farmaceutyczny Stada, w którego portfolio znajdują się m.in. takie marki jak: Cholinex, Orofar, Sinula, Permen, Nizoral czy Biorythm. Budżet mediowy przejęła w drodze przetargu od OMD. Za realizację strategii z obszaru mediów digitalowych odpowiedzialna będzie spółka Salestube. Agencje będą działać w modelu house of communication, łącząc szerokie kompetencje strategiczne, mediowe offline i online oraz analityczne pod jednym dachem Group One.

– Po dwóch latach skonsolidowanej obsługi mediowej w regionie EMEA w jednej agencji wróciliśmy do modelu, który był dla nas lokalnie bardziej efektywny. Ponownie powierzyliśmy budżet mediowy naszych marek agencji Mediaplus, która przedstawiła atrakcyjną biznesowo ofertę połączoną z gwarancją realizacji zaplanowanych działań. To w połączeniu z historią dobrej współpracy utwierdziło nas w wyborze agencji, która będzie dla nas kluczowym partnerem w realizacji ambitnych planów wzmocnienia siły brandów Stada – mówi Aneta Dworak STADA PHARM marketing manager OTC.

Współpraca ma na celu dalsze budowanie świadomości i wizerunku należących do firmy brandów, a także zwiększenie ich udziału w polskim rynku. STADA AG to międzynarodowy koncern, w którego skład wchodzi m.in. STADA Poland działająca od 2004 roku. Firma zajmuje się produkcją i dystrybucją leków, suplementów diety, wyrobów medycznych i kosmetyków w ponad 120 krajach świata.