Mediaplus launchuje nowy elektryczny model BMW iX2 oraz BMW X2

fot. mat. prasowe

Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela.

Na polskim rynku swoją premierę miał najnowszy model marki BMW – Nowe BMW X2, które dostępne jest w wersji w pełni elektrycznej oraz w wersji z napędem konwencjonalnym. Nowe BMW X2 to druga generacja modelu, który uznawany jest za pioniera koncepcji Sports Activity Coupé (SAC) w segmencie kompaktowych samochodów premium1. W wersji elektrycznej Nowe BMW iX2 dostępne będzie w dwóch wersjach – iX2 eDrive20 o mocy 150 kW (204 KM) oraz iX2 xDrive30 o mocy 230 kW (313 KM). Nowa generacja charakteryzuje się w stosunku do poprzednika większymi wymiarami oraz mocno podkreśloną sylwetką coupé. Sportowy i progresywny charakter nowego modelu zauważalny jest także w szerokiej gamie systemów automatyzacji jazdy, parkowania oraz innowacyjnych usługach cyfrowych takich jak BMW iDrive z funkcją „QuickSelect”, czy BMW Operating System 9*.

W dobie rewolucji sztucznej inteligencji metaverse i Web3, BMW launchując nowy model BMW iX2 oraz X2 stworzyło swoją platformę komunikacji w oparciu o unikalne połączenie świata realnego i wirtualnego. W promocję modeli nowej generacji w roli testerki zaangażowana została Lil Miquela, którą można zobaczyć w oficjalnych spotach marki BMW.

Wirtualna influencerka na swoim koncie na Instagramie zgromadziła już 2,6 mln obserwujących, na platformie TikTok jej fanami jest już około 3,5 mln użytkowników, a w 2018 roku została uznana za jedną z najbardziej wpływowych postaci w internecie wg. magazynu Time*. To wykorzystanie innowacyjnego podejścia do influencer marketingu jest symbolicznym pomostem między dwoma wymiarami rzeczywistości. BMW tym samym po raz kolejny redefiniuje marketing motoryzacyjny i łączy innowacyjność z ludzkim wymiarem narracji.

Premierowa kampania w digitalu realizowana jest w modelu House of Communication we współpracy z agencjami Change Serviceplan, Plan.net TechNest oraz Salestube. Za przygotowanie materiałów do kampanii odpowiedzialna jest agencja Media.Monks, za działania operacyjne agencja Serviceplan, a za kampanię offline agencja iProspect.

Mediaplus w nowej kampanii lanuchującej model BMW iX2 realizuje kompleksowe działania w digitalu, odpowiadając za strategię, badania, planowanie oraz zakup mediów online. Agencja od 2022 odpowiada za tzw. digitalowe działania „Always On” Grupy BMW w regionie CS. Zespół agencji należącej do Group One koordynuje wszystkie działania i zespoły kompetencyjne z obszaru digital tego Klienta w regionie. Salestube od 2021 roku jest natomiast hubem w obszarze sem & paid social na 24 rynkach europejskich dla BMW i MINI. Za przygotowanie działań strategiczno-kreatywnych na polskim rynku odpowiada Change Serviceplan. Agencja Plan.net TechNest skoordynowała roll-out stron produktowych.

Agencje należące do Group One: Mediaplus, Salestube i Plan.net TechNest są również częścią The Marcom Engine, sieci partnerskiej, w skład której wchodzą Media.Monks, Serviceplan Group oraz Berylls Strategy Advisors, która zapewnia BMW Group lokalne wsparcie dla 26 europejskich rynków we wszystkich obszarach marketingu efektywnościowego, analityki opartej na danych, automatyzacji oraz CRM dla marki automotive BMW.

www.press.bmwgroup.com/poland/article/detail/T0437533PL/nowe-bmw-x2-i-pierwsze-w-historii-bmw-ix2?language=pl
www.press.bmwgroup.com/poland/article/detail/T0437533PL/nowe-bmw-x2-i-pierwsze-w-historii-bmw-ix2?language=pl
www.forbes.com/profile/sara-decou/?sh=1acf95837a32