Publicis Warsaw (d. Publicis Worldwide Poland) został partnerem digitalowej komunikacji MediaMarkt i odpowiada za nową platformę komunikacyjną marki w social mediach. Kampania pod hasłem „Handlujemy najlepszym towarem” rusza 3 marca. Do zadań agencji Publicis Warsaw należało przygotowanie całościowej koncepcji kreatywnej, strategii oraz formatów wideo.
Koncepcja kreatywna kampanii „Handlujemy najlepszym towarem” została zainspirowana stylistyką lat 90. oraz osadzona w typowej polskiej dzielnicy miejskiej, tworząc atmosferę inspirowaną hip-hopem, kulturą młodzieżową i buntowniczym klimatem. Celem kampanii jest zbudowanie nowoczesnej, wyróżniającej się komunikacji, która – oprócz oferowania konkurencyjnych cen i najwyższej jakości produktów i usług – wprowadzi nowy, atrakcyjny świat dla MediaMarkt oraz przekona do siebie wymagającą grupę odbiorców, czyli Gen Z.
– W MediaMarkt zawsze wyróżnialiśmy na tle konkurencji się swoim bezkompromisowym podejściem do komunikacji. Gdy większość firm z branży elektroniki konsumenckiej stawiała na bezpieczne, produktowe komunikaty, my wybieraliśmy kontrowersje i emocje. Ta strategia wpisana jest w DNA naszej marki – mówi Magdalena Nafalska-Knieć, brand strategy, CRM & marketing planning manager, MediaMarktSaturn Polska.
Kampania obejmuje 6” i 15” spoty w digitalu, kreacje na platformach Mety, YouTube, Google oraz TikToku, sesję fotograficzną oraz materiały POS. Planowanie i zakupów mediów prowadzą Starcom i Performics. Realizacją produkcji spotów zajęło się Dynamo Film, postprodukcją – Delapost, a reżyserią – Igor Leśniewski.