Agencja mediowa Mediahub od teraz działa pod nową nazwą MullenLowe Media. W wyniku odnowienia umowy afiliacyjnej grupa MullenLowe ujednoliciła branding oraz identyfikację wizualną poszczególnych spółek.
Równocześnie agencja kontynuuje współpracę z holdingiem IPG, co zapewnia dostęp do międzynarodowego zaplecza narzędziowego i wiedzowego, przy jednoczesnym zachowaniu pełnej, lokalnej niezależności w kwestiach strategicznych i operacyjnych agencji.
Na czele MullenLowe Media niezmiennie pozostaje Ewa Góralska, wspierana przez top managerów: Annę Jezierską, Michała Strzałkowskiego, Macieja Niepsuja, Rafała Lampasiaka, Marka Racławskiego, Marka Fordońskiego i Radosława Jaszczuka. Prezesem zarządu MullenLowe Group jest Robert Winiarski.
– Zmiana nazwy agencji odpowiada na trendy rynkowe. Podkreśla siłę współpracy oraz szerokie kompetencje całej grupy MullenLowe. Granice między poszczególnymi obszarami komunikacji stają się coraz bardziej płynne. Dlatego wykorzystanie synergii mediów i komunikacji pozwoli na lepsze dotarcie do uwagi konsumentów i większą efektywność biznesową marek – mówi Ewa Góralska, managing director MullenLowe Media.
Zespół agencji MullenLowe Media to obecnie blisko 100 specjalistów ds. mediów, badań i marketingu. Do jej klientów należą m.in. takie firmy jak: ING Bank Śląski, Castorama, Vision Express, Yes Biżuteria, Avon, Goodvalley.
Agencja jest wielokrotnie nagradzana w konkursach reklamowych i mediowych takich jak m.in.: Effie Awards, Innovation, Mixx Awards. W tym roku odebrała nagrodę specjalną przyznaną przez redakcję „Media Marketing Polska”. To już trzeci rok z rzędu, gdy agencja otrzymała to prestiżowe wyróżnienie.