Mediahub zmienia nazwę na MullenLowe Media

Agencja mediowa Mediahub od teraz działa pod nową nazwą MullenLowe Media. W wyniku odnowienia umowy afiliacyjnej grupa MullenLowe ujednoliciła branding oraz identyfikację wizualną poszczególnych spółek.

Równocześnie agencja kontynuuje współpracę z holdingiem IPG, co zapewnia dostęp do międzynarodowego zaplecza narzędziowego i wiedzowego, przy jednoczesnym zachowaniu pełnej, lokalnej niezależności w kwestiach strategicznych i operacyjnych agencji.

Na czele MullenLowe Media niezmiennie pozostaje Ewa Góralska, wspierana przez top managerów: Annę Jezierską, Michała Strzałkowskiego, Macieja Niepsuja, Rafała Lampasiaka, Marka Racławskiego, Marka Fordońskiego i Radosława Jaszczuka. Prezesem zarządu MullenLowe Group jest Robert Winiarski.

Zmiana nazwy agencji odpowiada na trendy rynkowe. Podkreśla siłę współpracy oraz szerokie kompetencje całej grupy MullenLowe. Granice między poszczególnymi obszarami komunikacji stają się coraz bardziej płynne. Dlatego wykorzystanie synergii mediów i komunikacji pozwoli na lepsze dotarcie do uwagi konsumentów i większą efektywność biznesową marek – mówi Ewa Góralska, managing director MullenLowe Media.

Zespół agencji MullenLowe Media to obecnie blisko 100 specjalistów ds. mediów, badań i marketingu. Do jej klientów należą m.in. takie firmy jak: ING Bank Śląski, Castorama, Vision Express, Yes Biżuteria, Avon, Goodvalley. 

Agencja jest wielokrotnie nagradzana w konkursach reklamowych i mediowych takich jak m.in.: Effie Awards, Innovation, Mixx Awards. W tym roku odebrała nagrodę specjalną przyznaną przez redakcję „Media Marketing Polska”. To już trzeci rok z rzędu, gdy agencja otrzymała to prestiżowe wyróżnienie.