Agencja Mediahub wygrała przetarg mediowy ING Banku Śląskiego, przedłużając tym samym wyjątkową, długoletnią współpracę na kolejne trzy lata.
W ramach wygranego przetargu Mediahub będzie kontynuować kompleksową obsługę mediową banku, w tym planowanie i zakup mediów, strategię komunikacji oraz optymalizację działań reklamowych we wszystkich kanałach.
– Tak długotrwałe partnerstwo to wyjątkowe osiągnięcie w branży i dowód najwyższego zaufania oraz skuteczności naszych działań. Zwycięstwo w procedurach przetargowych potwierdza nasze wyjątkowe kompetencje i mocną pozycję rynkową. Nie spoczywamy na laurach, ale skupiamy się na zaoferowaniu najwyższej jakości obsługi – komentuje Ewa Góralska, managing director Mediahub.
Współpraca Mediahub z ING Bankiem Śląskim przynosi wymierne efekty marketingowe i biznesowe, o czym świadczą liczne nagrody i wyróżnienia. Tylko w ciągu ostatnich trzech lat wspólne działania zaowocowały imponującą kolekcją m.in. 9 nagród Effie, 19 Mixx Awards oraz 8 nagród Innovation. Dodatkowo, w ubiegłym roku ING Bank Śląski otrzymał prestiżowy tytuł Firmy 25-lecia Effie Awards, co potwierdza skuteczność długofalowej strategii marketingowej realizowanej we współpracy z Mediahub oraz z innymi agencjami reklamowymi.