Agencja mediowa Mediahub została wybrana przez firmę Grupa INCO S.A. do obsługi mediowej launchu nowej linii produktowej do zmywarek marki Ludwik. Współpraca obu firm jest efektem wygranego przetargu i obejmuje opracowanie strategii mediowej oraz planowanie i zakup mediów dla działań reklamowych marki Ludwik.
Kampania będzie realizowana głównie w telewizji, z uzupełnieniem w kanałach DOOH i radiu. Akcja promocyjna ruszy 1 czerwca br. i potrwa do końca roku.
– Bardzo się cieszymy, że możemy wspierać launch nowej linii produktowej jednej z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek FMCG. To spora odpowiedzialność, ale też ekscytujący projekt – zarówno ze względu na zakres działań, jak i zaangażowanie zespołów po obu stronach – mówi Anna Jezierska, client managing partner w Mediahub.
To pierwsza współpraca Mediahub z Grupa INCO S.A., skoncentrowana na konkretnym produkcie z portfolio marki Ludwik.