Mediahub wygrał obsługę budżetu kampanii reklamowej Ludwika

Agencja mediowa Mediahub została wybrana przez firmę Grupa INCO S.A. do obsługi mediowej launchu nowej linii produktowej do zmywarek marki Ludwik. Współpraca obu firm jest efektem wygranego przetargu i obejmuje opracowanie strategii mediowej oraz planowanie i zakup mediów dla działań reklamowych marki Ludwik.

Kampania będzie realizowana głównie w telewizji, z uzupełnieniem w kanałach DOOH i radiu. Akcja promocyjna ruszy 1 czerwca br. i potrwa do końca roku.

Bardzo się cieszymy, że możemy wspierać launch nowej linii produktowej jednej z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek FMCG. To spora odpowiedzialność, ale też ekscytujący projekt – zarówno ze względu na zakres działań, jak i zaangażowanie zespołów po obu stronach – mówi Anna Jezierska, client managing partner w Mediahub.

To pierwsza współpraca Mediahub z Grupa INCO S.A., skoncentrowana na konkretnym produkcie z portfolio marki Ludwik.