Media People wraz z Performance Media wygrały przetarg na strategię komunikacji launchu marki napojów JUMI JUMI

Dom mediowy Media People oraz agencja Performance Media wygrały przetarg na stworzenie strategii komunikacji dla marki napojów JUMI JUMI, z portfolio firmy GLADIO GROUP. Rozpoczynające się właśnie działania reklamowe, wspierające rynkowy debiut marki, skupią się na mediach społecznościowych i będą w dużej mierze oparte na influencer marketingu. Skierowane będą do osób z generacji Zet oraz Alfa.

JUMI JUMI to nowa na rynku marka napojów, dostępnych w smakach: truskawka, ananas, liczi, mango, banan, kokos, melon, pomarańcza, brzoskwinia, z dodatkiem Nata de Coco, czyli przysmaku w formie kostek o żelowej, sprężystej konsystencji, wytwarzanego w procesie fermentacji wody kokosowej. Nata de Coco to tradycyjny filipiński deser nazywany galaretką kokosową.

Głównym celem działań Media People i Performance Media będzie zbudowanie świadomości marki w grupie docelowej, którą stanowią osoby z generacji Zet i Alfa, w wieku 13-17 lat. Strategia komunikacji zakłada obecność marki w mediach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram i TikTok, z największym naciskiem na TikTok. Istotnym elementem kampanii są współprace z influencerami. W ramach działań reklamowych wykorzystywane zostaną formaty takie jak: wideo, programmatic, display i rich media. Pierwsza odsłona kampanii z hasłem „Czujesz, że żujesz” właśnie wystartowała i ma na celu przyciągnięcie uwagi młodych odbiorców.

Przygotowane na potrzeby przetargu materiały Media People i Performance Media wykazały doskonałą znajomość naszej grupy docelowej oraz dobrą analizę profilu konsumenta. Idealnie oddawały one ducha naszej marki, dlatego też zdecydowaliśmy się na powierzenie obu agencjom obsługi debiutu naszej marki na polskim rynku – mówi Patryk Rychter, brand manager Gladio Group.