McDonald’s Polska rusza z wyjątkową kampanią walentynkową „Dni Zmakowanych”, skierowaną do użytkowników aplikacji mobilnej McDonald’s. Akcja potrwa od 10 lutego do 10 marca 2025 roku i będzie pierwszą kampanią digitalową marki na polskim rynku, która w tak dużym zakresie wykorzystuje dane CRM do zbudowania emocjonalnej więzi z konsumentem.
Walentynki to czas, w którym wyrażamy uczucia i doceniamy bliskich. W tym roku McDonald’s postanowił docenić członków programu lojalnościowego MojeM, oferując im, spersonalizowane „walentynki” w aplikacji. Na podstawie historii zakupowej użytkownicy otrzymują unikalne podsumowanie swojej aktywności w McDonald’s, zakończone spersonalizowaną ofertą rabatową – prezentem od marki.
Za strategię i kreację kampanii odpowiada agencja Dentsu Creative, która opracowała mechanikę aktywacji, strategię oraz ideę kreatywną. Agencja stworzyła także spójną komunikację wizualną, działania w aplikacji, kampanię digitalową oraz materiały do social media. W ramach kampanii powstały angażujące treści interaktywne, które zachęcają użytkowników do dzielenia się swoimi doświadczeniami oraz pogłębiania relacji z marką. Za wsparcie mediowe odpowiada dom mediowy OMD, a materiały do restauracji przygotowało DDB Warszawa.
– „Dni Zmakowanych” to innowacyjny sposób na budowanie więzi z gośćmi, który podkreśla wartość programu lojalnościowego McDonald’s. Kampania ma na celu zwiększenie zaangażowania użytkowników aplikacji i umacnianie relacji z marką w walentynkowym kontekście – mówi Michał Kołodziej, senior digital supervisor, McDonald’s Polska.
Akcja już wystartowała i spotkała się z entuzjastycznym odbiorem użytkowników aplikacji i fanów marki w mediach społecznościowych. To kolejny dowód na to, że personalizacja i emocjonalne podejście do komunikacji skutecznie angażują klientów i wzmacniają ich relację z marką.