McCANN Poland znalazł się wśród najlepszych agencji na świecie według ACT Good Report 2025

McCANN Poland została wyróżniona w międzynarodowym raporcie ACT Good Report 2025, który ocenia najbardziej wpływowe kampanie społeczne i środowiskowe z całego świata. W zestawieniu przygotowanym we współpracy ACT Responsible i WARC Rankings, McCANN Poland uplasowała się na 11. miejscu wśród 25 najlepszych agencji globalnie, docenionych za zaangażowanie w działania na rzecz dobra społecznego.

ACT Good Report to ranking prezentujący najbardziej efektywne wykorzystanie kreatywnej komunikacji na rzecz zrównoważonego rozwoju, odpowiedzialności społecznej oraz budowania świadomości wokół najważniejszych problemów społecznych i środowiskowych. W tegorocznej edycji szczególne uznanie zdobyła kampania „Where to Settle”, stworzona dla Mastercard, która została sklasyfikowana na 8. miejscu wśród 40 najbardziej efektywnych kampanii promujących dobro. Sam Mastercard również znalazł się w czołówce zestawienia reklamodawców – na 8. pozycji.

Bycie częścią tak ważnego i prestiżowego globalnego grona agencji i marketerów pokazuje, że także na polskim rynku można jednocześnie skutecznie działać komercyjnie i realnie wpływać na społeczeństwo. To wyróżnienie jest dla nas potwierdzeniem, że realizujemy nasz cel – tworząc komunikację opartą na filozofii Truth to Meaning i Truth to Impact – powiedział Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland.

Tegoroczna edycja ACT Good Report uwzględniła 1134 kampanie z 84 krajów, zgłoszone przez ponad 750 agencji. Ranking opiera się na wynikach raportu WARC Creative 100 oraz projektach ocenianych w ramach inicjatyw ACT Responsible.

Więcej informacji i pełna lista wyróżnionych kampanii dostępna jest na stronie www.act-responsible.org/the-good-report.