McCANN Poland po raz kolejny znalazł się w gronie najbardziej efektywnych agencji w Europie. Cztery nominacje w tegorocznej edycji Effie Awards Europe – najważniejszym konkursie efektywności marketingowej na Starym Kontynencie – potwierdzają rosnącą pozycję polskiej branży w europejskim środowisku reklamy. To historyczny wynik, bo nigdy wcześniej na etapie nominacji żadna agencja z Polski nie zdobyła aż tylu shortlist.
W tegorocznej edycji Effie Awards Europe McCANN Poland zdobył cztery nominacje – najwięcej spośród wszystkich polskich zgłoszeń w historii konkursu. To kontynuacja ubiegłorocznego sukcesu, kiedy jako jedyna agencja z Polski została nagrodzona statuetką za kampanię „Where To Settle” dla Mastercard.
Nominacje w tym roku otrzymały kampanie:
- Room For Everyone (WhereToStart), realizowana dla Mastercard, w kategoriach:
• Multi-Market: Services
• Multi-Market: Marketing Innovation Solutions - XTB. Where Your Money Works, realizowana dla XTB, w kategoriach:
• Multi-Market: Services
• Multi-Market: Media Strategy & Idea
– Większość naszych klientów to międzynarodowe marki, obecne na wielu rynkach w regionie CEE czy EMEA. To naturalne, że zależy im nie tylko na sukcesach biznesowych w skali Polski, ale całej Europy. Jesteśmy dumni, że możemy tworzyć dla nich komunikację, która przekracza geograficzne granice i wyznacza standardy efektywności na europejskim poziomie. – powiedziała Agata Krawczyk, strategy director McCANN Poland.
Projekty Room For Everyone (WhereToStart) i Where Your Money Works pokazują, że polskie strategie potrafią skutecznie działać w skali międzynarodowej. Łączą precyzyjną strategię, innowacyjne myślenie i kreatywność, które przekładają się na wymierne rezultaty – zarówno w Polsce, jak i na innych rynkach Europy.
– Drugi rok z rzędu walczymy o statuetki w Effie Europe. To historyczny moment nie tylko dla McCANN Poland, ale i dla całego polskiego rynku. Takie sukcesy potwierdzają, że kampanie tworzone w Polsce mogą skutecznie rywalizować z najbardziej efektywnymi rozwiązaniami marketingowymi w Europie. W ten sposób budujemy pozycję Polski jako poważnej destynacji dla hubów marketingowych i projektów regionalnych, w których kluczowe znaczenie mają wymierne efekty biznesowe na wielu rynkach – powiedział Wojciech Borowski, group CEO McCANN Poland.
Od 1996 roku Effie Awards Europe wyróżnia najbardziej efektywne pomysły marketingowe na starym kontynencie. Misją programu jest inspirowanie i promowanie skutecznych praktyk w komunikacji, które realnie przekładają się na wyniki marek. Na całym świecie Effie Awards uznawane są za najbardziej prestiżowe wyróżnienie branżowe – symbol sukcesu i skuteczności w marketingu. Laureaci tegorocznej edycji zostaną ogłoszeni podczas gali finałowej, która odbędzie się 10 grudnia w Brukseli.



