McCANN Poland w rankingu TOP 100 D&AD jako jedyna agencja kreatywna z Polski i regionu CEE

To kolejny rok z rzędu, gdy McCANN Poland reprezentuje Polskę i cały region Europy Środkowo-Wschodniej w ścisłym gronie najlepszych agencji kreatywnych świata według D&AD. Tym samym agencja potwierdza swoją wyjątkową pozycję – nie tylko jako lokalny lider, lecz także jako ambasador polskiej kreatywności na arenie globalnej.

D&AD (Design and Art Direction) to jeden z najbardziej prestiżowych i wymagających konkursów branży kreatywnej od ponad 60 lat nagradzający przełomowe projekty z zakresu reklamy, designu i komunikacji. Organisation Rankings to zestawienie, które podsumowuje osiągnięcia agencji i firm kreatywnych na całym świecie, uwzględniając liczbę oraz wagę zdobytych nagród. Obecność McCANN Poland w TOP 100 potwierdza, że spółka znalazła się w elitarnym gronie firm, które w ostatnim roku wyznaczały globalne standardy kreatywności.

Obecność w TOP 100 D&AD to nie tylko wielkie wyróżnienie, ale też potwierdzenie, że polska kreatywność ma globalną siłę. Jesteśmy dumni, że McCANN Poland może wyznaczać standardy w regionie CEE i konkurować z największymi graczami na świecie. Fakt, że w rankingu uplasowaliśmy się wyżej niż czołowe światowe agencje, takie jak BETC Havas, Publicis Paris czy Grey London, to ogromne wydarzenie zarówno dla naszej agencji, jak i dla całego lokalnego rynku. Jak zawsze, to osiągnięcie jest zasługą wielu ambitnych i niezwykle zaangażowanych osób z naszego zespołu oraz partnerów po stronie Mastercard, którzy wierzą w innowacyjne pomysły i oczekują kampanii na najwyższym światowym poziomie. Jestem przekonany, że przed nami jeszcze wiele takich sukcesów – powiedział Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland.

McCANN Poland od lat konsekwentnie zdobywa uznanie na najważniejszych światowych konkursach kreatywnych – Cannes Lions, Effie, Golden Drum czy KTR. Wyróżnienie w zestawieniu D&AD Organisation Top 100 Rankings 2025, to kolejny etap w historii agencji. Pokazuje, że polska kreatywność nie tylko inspiruje region Europy Środkowo-Wschodniej, ale też realnie kształtuje światowe trendy w reklamie i designie.