mBank został partnerem IEM Expo 2025 i w kampanii na Spotify zachęca do udziału w imprezie

mBank we współpracy z polskim oddziałem Aleph Group rozpoczyna kierowaną do mieszkańców Śląska kampanię na Spotify: „Serce e-sportu bije na Śląsku”, której celem jest zachęcenie do udziału w targach IEM Expo 2025. Jest ona elementem szerszych działań, obejmujących także social media oraz nośniki DOOH w Katowicach. Na Spotify wykorzystywany jest przestrzenny spot w technologii „8D”. Kampania potrwa do 9 lutego (IEM 2025 odbędzie się w dniach 7-9 lutego). Od strony kreatywnej odpowiadają za nią Emilia Ulewicz i Krystian Piotrowski z mBanku wraz z agencją eMinePro.

mBank jest partnerem IEM Expo 2025 – targów towarzyszących kultowemu turniejowi gamingowemu w katowickim Spodku – Intel Extreme Masters (IEM). Doroczny turniej IEM to jedno z najważniejszych wydarzeń w dziedzinie gier i e-sportu. O puchar Intel Extreme Masters walczą najlepsze drużyny na świecie, konkurujące ze sobą w ramach gry Counter Strike.

Tworząc spot chcieliśmy uchwycić niepowtarzalne emocje, które co roku wypełniają katowicki Spodek, aby to zrobić wykorzystaliśmy dźwięk ekscytacji tłumu i przestrzenny odgłos bicia serca. Dzięki temu słuchacz może poczuć, jakby sam był częścią turnieju e-sportowego. mBank dostrzega jak ważnym wydarzeniem dla graczy jest IEM, dlatego nie mogło nas tam zabraknąć. Przygotowaliśmy z tej okazji specjalną strefę mBanku, gdzie przez całe wydarzenie, będzie można pokazać swoje gamingowe umiejętności, spotkać influencerów i wziąć udział w konkursach – mówi Emilia Ulewicz, specjalistka ds. marketingu w mBanku.

W kampanii mBanku na Spotify wykorzystany jest format reklamowy Audio Everywhere, który umożliwia szerokie dotarcie do odbiorców za pomocą połączenia reklamy displayowej z niepomijalną reklamą audio. Dodatkowo spot przygotowany został z przestrzennym efektem „8D”, który można usłyszeć korzystając ze słuchawek. To ważne, bo ok. 80 proc. streamów na Spotify odbywa się właśnie przez słuchawki – komentuje Izabela Biedrowska-Pawlak, sales lead Spotify w polskim oddziale Aleph Group.

Kampania jest skierowana do mieszkańców Śląska w wieku 13-30 lat, którzy na co dzień, jak my, podzielają pasję do esportowych emocji. Chcemy, by hasło przewodnie akcji: „Serce e-sportu bije na Śląsku” trafiło do każdego kibica i fana cyfrowej rywalizacji, mającej miejsce w Spodku. Cieszymy się, że przy tej okazji możemy zaprosić uczestników widowiska do wspólnej zabawy w strefie mBanku – dodaje Łukasz Miączyński, senior communications planner z Agencji Carat, odpowiedzialnej za zakup mediów.