Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg Grupy L’Oréal na obsługę marki Maybelline New York. Od początku kwietnia Altavia Kamikaze + K2 będzie wiodącą agencją kreatywną dla tego brandu w Polsce. Altavia Kamikaze + K2 współpracuje z Grupą L’Oréal już od 15 lat, obsługując kilkanaście innych brandów tego marketera, a teraz dołącza do nich marka Maybelline New York.
Altavia Kamikaze + K2 będzie wiodącą agencją kreatywną dla Maybelline New York w Polsce, zajmie się adaptacją kampanii globalnych tej marki, a jej zakres działań obejmie m.in. prace strategiczne, kreatywne i studyjne.
– Zespół Altavia Kamikaze + K2 najlepiej odpowiedział na założenia i wyzwania naszego briefu przetargowego oraz potrzeby marki Maybelline New York, jeśli chodzi o komunikację z polskimi konsumentami. Zaproponowane rozwiązania bardzo nam się podobają, stąd decyzja o wyborze właśnie tej agencji – komentuje Patrycja Jakubowska, brand business leader marki Maybelline New York, L’Oréal Polska i kraje bałtyckie.
– Cieszymy się bardzo z tej decyzji Grupy L’Oréal, z którą wspólnie działamy już kilkanaście lat, ale w tym momencie wchodzimy w zupełnie nowy etap tej współpracy. W przypadku Maybelline New York będziemy wiodącą agencją kreatywną marki na Polskę, co oznacza znacznie szerszy zakres współpracy w obszarach strategicznych i kreatywnych, ale też obecność w większym ekosystemie, gdzie funkcjonują też inne agencje, które nasze pomysły będą przekładać na swoje obszary działań – dodaje Sylwia Kobus, account director w Altavia Kamikaze + K2.
Altavia Kamikaze + K2 współpracuje z L’Oréal Polska od 15 lat, obsługując w różnym zakresie marki takie jak: CeraVe, La Roche-Posay, Vichy, Kerastase, L’Oréal Professionnel, Redken, YSL, Giorgio Armani, Valentino, Lancôme, Kiehl’s, Biotherm oraz Prada.