Maybelline New York postanowiło wkroczyć w świat gier na platformie Roblox w ramach partnerstwa z firmą Splash. Współpracując z wirtualnym DJ-em Kai, marka uruchomiła interaktywną kampanię o nazwie „Makeup Your Mix”. Inicjatywa ta ma na celu zainteresowanie młodszych odbiorców i łączenie świata makijażu z muzyką.
Decyzja Maybelline New York o wejściu w przestrzeń gier online to strategiczny ruch w kierunku zainteresowania młodszej generacji. Marka, znana głównie z oferty kosmetycznej, rozpoznała potencjał, jaki kryje się w połączeniu świata makijażu z muzyką i wirtualną rozrywką. W ramach współpracy z wirtualnym DJ-em Kai Maybelline New York stworzyło kampanię „Makeup Your Mix”. Interaktywne wydarzenia, konkursy i możliwość personalizacji własnego wizerunku w wirtualnej przestrzeni to tylko kilka z atrakcji, które czekają na graczy.
Uczestnicy kampanii mają do dyspozycji szeroki wachlarz interaktywnych możliwości. Mogą wirtualnie wypróbowywać różne tusze do rzęs oraz całą gamę produktów Maybelline. Co więcej, dzięki współpracy z DJ-em Kai, uczestnicy mają możliwość remixowania jego utworu „Fantasy”. Oferowane są także mini-wyzwania, w których można zdobyć specjalne nagrody, co sprawia, że każdy fan marki Maybelline znajdzie coś dla siebie, od wirtualnych kosmetyków, przez muzykę, aż po społecznościowe interakcje.
– Jako wiodąca marka kosmetyków do makijażu w przestrzeni cyfrowej firma Maybelline nieustannie zapewnia konsumentom nowe, ekscytujące doświadczenia promujące wyrażanie siebie. Partnerstwo ze Splash w systemie Roblox pozwala nam płynnie integrować nasze produkty z interaktywnym światem. Dzięki różnorodnej gamie wirtualnych makijaży tworzonych przez utalentowanych makijażystów i kreatorów rozwiązań 3D, użytkownicy mogą już teraz eksperymentować z różnymi stylami i makijżami w wirtualnym świecie Roblox za pośrednictwem gry muzycznej Splash. Ta współpraca doskonale współgra z podstawowymi wartościami Maybelline New York, takimi jak wyrażanie siebie, dobra zabawa i wzmacnianie swojej pozycji, dzięki czemu każdy może wyrażać siebie, niezależnie od tego, gdzie korzysta z możliwości oferowanych przez naszą markę – powiedziała Emily Arkells, wiceprezes ds. rozwiązań cyfrowych w Maybelline New York.
Kluczowym celem kampanii „Makeup Your Mix” jest zacieśnienie relacji Maybelline z młodszą grupą odbiorców. Marka rozumie, że dzisiejsza młodzież coraz częściej spędza czas w wirtualnym świecie, dlatego też wybrano platformę Roblox jako miejsce kampanii. Poprzez interaktywne doświadczenia i współpracę z DJ-em Kai, Maybelline dąży do stworzenia unikalnej mieszanki mody, muzyki i technologii, której celem jest nie tylko promocja produktów, ale także budowanie społeczności wokół marki.