Matteo Brunetti, finalista polskiej edycji programu Masterchef, szerokiej publiczności znany także ze swoich autorskich kanałów na platformach YouTube, Instagram i TikTok, już po raz drugi sygnuje Tydzień Kuchni Włoskiej we współpracy z cateringiem dietetycznym Nice To Fit You.
Koncepcja kampanii powstała in house. W ramach współpracy powstało menu „Smaki Słonecznej Italii”, o którym w charakterystyczny dla siebie sposób Matteo Brunetti opowiada w przygotowanych na potrzeby akcji materiałach wideo, dostępnych na YouTubie i social mediach marki. In house przygotowane zostały też kreacje digital wykorzystywane w kampanii na platformach Facebook, Instagram i Youtube. Akcja promująca Tydzień Kuchni Włoskiej w Nice To Fit You ruszyła 13 sierpnia, a menu można już zamawiać w aplikacji i na stronie Nice To Fit You. Włoskie dania będą dostępne w menu od 26 sierpnia do 1 września.
– Polacy kochają kuchnię włoską. Wiemy to z obserwacji, potwierdziło to także nasze ubiegłoroczne badanie konsumenckie. Ponad 65 proc. Polaków wskazało w nim, że “cucina italiana” to ich ulubiony ze smaków świata, dlatego nie zaskoczyła nas ogromna popularność poprzedniego Tygodnia Kuchni Włoskiej w Nice To Fit You. Po raz kolejny zaprosiliśmy do współpracy Matteo, bo on jak mało kto potrafi z pasją opowiadać o włoskich przysmakach, ale także doskonale je komponować, uwzględniając przy tym specyfikę cateringu dietetycznego. Jestem przekonana, że także tym razem akcja będzie sukcesem. Wraz z Matteo przygotowaliśmy kolejne wyjątkowe włoskie przepisy, a nasi klienci z niecierpliwością czekają drugą odsłonę smaków wprost z słonecznych Włoch – wyjaśnia Sylwia Ramos-Wójcik, brand managerka marki Nice To Fit You.