Mateusz Bojanowski objął nowo utworzone stanowisko head of digital w Cityboard Digital. To kolejny krok w rozwoju struktur agencji, która konsekwentnie wzmacnia swoje kompetencje strategiczne i mediowe w obszarze marketingu online.
Mateusz Bojanowski to ekspert w dziedzinie strategii digitalowej, specjalizujący się w tworzeniu i prowadzeniu zintegrowanych kampanii marketingowych. Na stanowisku head of digital w Cityboard Digital będzie odpowiadał za rozwój strategii komunikacji online, nadzór nad kampaniami digitalowymi, wdrażanie innowacyjnych rozwiązań mediowych oraz optymalizację procesów biznesowych. Bojanowski z marketingiem związany jest od ponad dekady, a swoją karierę rozwijał m.in. w GIPHY Inc., MOLECO GmbH, CreativeHarder Group, Social Leaders czy Philip Morris International. Wśród klientów, dla których współtworzył kampanię, znajdują się takie marki jak AirHelp, BSH Bosch, EC1 w Łodzi, Colian S.A., Aviko czy NEINVER.
Stworzenie stanowiska head of digital to kolejny etap rozwoju struktur Cityboard Digital i odpowiedź na rosnące znaczenie działań digitalowych w strategiach marketingowych klientów.
– Obszar digital w naszej agencji rozwija się bardzo dynamicznie, a potrzeby klientów w tym zakresie stale rosną. Awans Mateusza to naturalna konsekwencja tego procesu, ponieważ od lat rozwija kompetencje naszego zespołu, łącząc strategiczne myślenie z doskonałym zrozumieniem narzędzi i trendów. Jest liderem, który potrafi przekładać dane i technologię na realne efekty biznesowe – mówi Marcin Stan, członek zarządu Cityboard Digital.
– To dla mnie duże wyróżnienie i jednocześnie zobowiązanie – komentuje Mateusz Bojanowski. – Przez ostatnie lata rozwijaliśmy dział digital krok po kroku, stawiając na synergię strategii, kreacji i mediów. Teraz chcemy jeszcze mocniej wykorzystać potencjał danych i technologii, by dostarczać klientom rozwiązania, które naprawdę działają – kończy Bojanowski, związany z Cityboard Digital od sześciu lat. W tym czasie realizował projekty dla marek z branż FMCG, e-commerce, technologii, beauty i zdrowia.
Nowy head of digital warszawskiej agencji jest laureatem branżowych nagród, w tym SABRE Awards EMEA (Measurement & Evaluation, Londyn 2019), Brązowego Spinacza (Turystyka i rekreacja, 2018) oraz wyróżnienia Kreatura 2017.



