Bank BNP Paribas rozwija udogodnienia dla Klientów odwiedzających placówki. Jako pierwszy bank w Polsce wprowadza rozwiązanie, które łączy świat bankowości z nowoczesnymi usługami logistycznymi. Urządzenia Paczkomat InPost zostaną zainstalowane w bezpiecznych strefach24, tzn. w dostępnych przez 24 godziny na dobę przestrzeniach Centrów Klienta. W pilotażu programu uczestniczy 8 placówek w sześciu miastach – Warszawie, Krakowie, Białymstoku, Gdyni, Opolu i Kutnie.
– Połączenie sił dwóch tak innowacyjnych firm pozwala zaoferować naszym Klientom jeszcze jedną korzyść, ułatwiającą codzienne życie i zapewniającą komfort. Połączenie usług bankowych i logistycznych ma ogromny potencjał, ponieważ użytkowników bankomatu i automatu paczkowego łączą te same oczekiwania – wygody i bezpieczeństwa. Liczymy na to, że – biorąc pod uwagę ogromną popularność usług InPost – nowa funkcjonalność zwiększy ruch w naszych Centrach Klienta – mówi Klaudiusz Spendowski, project manager ds. rozwoju sieci sprzedaży w Banku BNP Paribas.
Maszyny Paczkomat InPost, wg badania Gemius 2025 są preferowaną formą dostawy zakupów przez Internet dla ponad 87% ankietowanych. Wśród najmłodszych respondentów (15-24 lata) odsetek ten wynosi 94%. Dla 88% konsumentów decydująca jest bliskość urządzeń. Bank BNP Paribas dysponuje siecią 358 Centrów Klienta. Aż 179 z nich to nowoczesne placówki, funkcjonujące w modelu bezgotówkowym (czyli bez tradycyjnej obsługi kasowej). 143 są w pełni dostosowane do osób z ograniczoną mobilnością lub niepełnosprawnością, co potwierdza certyfikat „Obiekt bez barier”.
– Ten projekt to dla InPost naturalne uzupełnienie naszej sieci o dodatkowe punkty, tak by być jeszcze bliżej Klientów. Współpraca z Bankiem BNP Paribas to przykład, jak poprzez synergię różnych usług możemy tworzyć jeszcze wygodniejsze i bardziej dostępne rozwiązania. Budujemy sieć punktów Out of home (OOH) z myślą o codziennych potrzebach użytkowników i nieustannie otwieramy się na nowe kierunki rozwoju. A wszystko to by zapewniać naszym klientom maksymalną wygodę przy odbiorze paczek – dodaje dyrektor biura ekspansji i rozstawień Waldemar Brzoska, InPost.
Pilotaż programu obejmie 8 Centrów Klienta. To placówki w Warszawie (Al. Niepodległości 119, ul. Bora Komorowskiego 37, ul. Wrocławska 21), w Krakowie (ul. Bonarka 8), w Białymstoku (ul. Sienkiewicza 3), w Gdyni (ul. Kartuska 20), w Opolu (Rynek 24/25) oraz w Kutnie (ul. Podrzeczna 18). W planach są kolejne lokalizacje.



