Martyna Rogozińska awansuje w MediaPlus na stanowisko managing partner

fot. mat. prasowe

Martyna Rogozińska, która w lutym 2024 roku dołączyła do agencji mediowej MediaPlus (Group One) jako head of business, awansowała na stanowisko managing partner. W nowej roli będzie odpowiedzialna za zarządzanie zespołem, rozwój biznesu oraz współpracę z kluczowymi klientami. Martyna będzie raportować do Kamila Wiszowatego, CEO Group One Media, który pozostaje wsparciem w zarządzaniu agencją i relacjach z klientami. 

Martyna Rogozińska od 2013 roku związana była z agencją mediową Value Media, również należącą do Group One. Zajmowała kluczowe stanowiska w zespole business, jako media team lead oraz communication director, a następnie w zespole strategii na stanowiskach digital strategy director oraz innovation and strategy director. Od 2024 roku jako head of business w MediaPlus odpowiada za business i people management: rozwój biznesu obecnych i nowych klientów agencji, dbanie o jakość świadczonych usług, standardy pracy, wyznaczanie kierunku rozwoju oraz wsparcie szefów i zespołów business w codziennej pracy dla klientów agencji. 

Patrząc z perspektywy ostatnich kilkunastu miesięcy, mogę śmiało powiedzieć, że dołączenie Martyny do MediaPlus w roli head of business zadziałało bardzo na plus. W krótkim czasie dokonała realnej transformacji – usprawniła procesy, wzmocniła zespół i zbudowała kulturę współpracy, która bezpośrednio przełożyła się na wyniki klientów. Efekty widać w dynamicznym wzroście satysfakcji klientów, wyższym NPS zespołu oraz wynikach finansowych agencji. Powierzenie Martynie szerszej roli managing partnera było więc naturalnym i w pełni zasłużonym krokiem – mówi Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media.

Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media, wraz z awansem Martyny przestaje pełnić funkcję managing directora MediaPlus.