Martyna Łuczyńska i Weronika Trąbka dołączyły do Cityboard Digital

Od lewej: M.Łuczyńska, W.Trąbka | fot. mat. prasowe

Martyna Łuczyńska i Weronika Trąbka wzmocniły zespół Cityboard Digital. Jako project managerki zajmą się obsługą klientów agencji.

Martyna Łuczyńska w przeszłości pracowała w firmie Strategia, gdzie koordynowała projekty badań rynku dla klientów z Europy centralnej i środkowowschodniej, w agencji Enyo, gdzie zajmowała się prowadzeniem social mediów i koordynacją eventów, a także w firmie Copuz, gdzie prowadziła kampanie marketingowe. Obsługiwała, między innymi, firmy USP Zdrowie (marka Remé) i Dr Irena Eris (marka Pharmaceris EMOTOPIC). W swoim doświadczeniu ma również koordynację kampanii influencer marketingu i współpracę z wydawcami.

Weronika Trąbka pracowała w agencjach Umbrella Marketing Group, Adeffective oraz Owocni. Odpowiadała za koncepcje kreatywne, social media, tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych, prowadzenie kampanii Google Ads, copywriting, influencer marketing, działania UX/SEO oraz zarządzanie projektami. Pracowała dla marek takich jak Andros, Goliard i Hilding.

Martyna Łuczyńska i Weronika Trąbka będą odpowiedzialne za prowadzenie klientów agencji z sektora FMCG i finansów. – W Cityboard Digital stawiamy na rozwój naszego działu obsługi klienta, stąd wzmocnienia kadrowe w tym obszarze. Liczymy, że dzięki tym ruchom, nasi klienci będą obsługiwani jeszcze sprawniej i efektywniej – mówi Mateusz Bojanowski, digital partner w Cityboard Digital.