Marta Rysia Jarkiewicz-Michalczuk dołącza do Labcon na stanowisko client service director

fot. mat. prasowe

Z początkiem września Marta Rysia Jarkiewicz-Michalczuk objęła stanowisko client service director w agencji Labcon relevant stories (Group One). Do jej zadań należy rozwój zespołu client service, koordynowanie kampanii 360, budowanie relacji z klientami oraz prowadzenie projektów new business. Wcześniej związana była z firmą Danone, w której odpowiadała m.in. za działania marketingowe dla marki Żywiec Zdrój, Bebilon oraz Bebiko. Jej doświadczenie po stronie klienta pomoże jeszcze lepiej zintegrować sposób działania agencji z procesami marek oraz ich celami biznesowymi.

Marta Jarkiewicz-Michalczuk od ponad 15 lat działa w obszarze marketingu i komunikacji, łącząc doświadczenia zdobyte po stronie agencji (VML, Isobar), klientów (Danone, TVN) oraz firm technologicznych (eStoreMedia). Pracowała dla marek z branż FMCG, farmaceutycznej, modowej, finansowej i technologicznej, prowadząc złożone projekty 360 – od kampanii kreatywnych po działania digital i e-commerce. Specjalizuje się w budowaniu skutecznych zespołów, łącząc myślenie strategiczne z efektywnym wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań digitalowych wspierających sprzedaż i rozwój biznesu. Aktywnie działa na rzecz rozwoju branży digital – jest członkinią grupy roboczej Social Media IAB Polska, jurorką konkursu MIXX Awards 2024 i 2025, prelegentką FORUM IAB, a także współautorką branżowych raportów eksperckich i publikacji.

Rysia wniesie do Labcon połączenie strategicznego myślenia, uważności na relacje, zrozumienia realiów pracy po stronie agencji, jaki i  klienta. To profil liderki, która potrafi rozwijać zespół, działać procesowo i jednocześnie budować partnerską współpracę z markami. Jej dołączenie to kolejny krok w kierunku wzmacniania kompetencji strategicznych w naszej strukturze client service – mówi Marta Łysiak, co-founder & managing director Labcon.

W nowej roli Marta Jarkiewicz-Michalczuk będzie rozwijać zespół client service oraz wspierać klientów agencji w realizacji celów biznesowych, wykorzystując do tego wiedzę strategiczną, umiejętność projektowego podejścia do kampani, doświadczenie w prowadzeniu wielokanałowych projektów marketingowych oraz najszersze kompetencje na polskim rynku komunikacyjne, mediowe i MarTech całego Goup One.