Marta Leszczyńska dołącza do FCB Warsaw jako account director

fot. mat. prasowe

Do zespołu FCB Warsaw dołączyła Marta Leszczyńska, obejmując stanowisko account directorki. Będzie odpowiadała za rozwój pionu client service w obszarze mediowym w ramach całej Keino Grupy – w szczególności za projekty realizowane we współpracy z domem mediowym Mido. Marta raportuje bezpośrednio do Bartosza Kłusa, business directora FCB Warsaw i członka management teamu Keino Grupy.

Rozwijamy w Keino Grupie model, w którym współpraca między kreacją, mediami i produkcją jest coraz bardziej zintegrowana. Marta wnosi doświadczenie po stronie klienta i szeroką perspektywę mediową – to pozwoli nam jeszcze lepiej łączyć strategię, dane i egzekucję – mówi Bartosz Kłus.

Leszczyńska ma ponad 15 lat doświadczenia w marketingu i digitalu. W ostatnich latach jako marketing manager w ZEW for men odpowiadała m.in. za strategię marki, e-commerce oraz działania digital, które przełożyły się na 50-procentowy wzrost sprzedaży online rok do roku. Wcześniej pracowała m.in. Agorze, gdzie wdrażała pierwszy w Polsce system płatnych subskrypcji treści dla Wyborcza.pl. Była już wcześniej związana z Keino jako digital manager. Po kilku latach pracy po stronie klienta wraca do Grupy – z nową perspektywą i doświadczeniem, które wzmocni współpracę między FCB i Mido.

Jej doświadczenie łączy zarządzanie kampaniami 360°, planowanie strategiczne i koordynację działań wielu zespołów – od kreacji po performance marketing.