Marta Kordowska została business managerem w Value Media

fot. mat. prasowe

Do zespołu Pauliny Przetackiej (business director) w agencji mediowej Value Media dołączyła Marta Kordowska, która objęła stanowisko business managera. Będzie odpowiedzialna za wsparcie biznesowe, strategiczne i mediowe 360 klienta TVP oraz koordynowanie pracy dedykowanego zespołu. 

Marta Kordowska ma 10-letnie doświadczenie w branży mediowej, które zdobywała m.in. w Spark Foundry Poland oraz ostatnio w GroupM, jako senior biddable campaign delivery expert, a następnie na stanowisku biddable campaign delivery manager. Swoje kompetencje z zakresu zarządzania projektami mediowymi 360, data-driven marketingu, biddable media oraz zarządzania zespołem wykorzystywała w pracy dla takich klientów jak: Huawei, SkyShowtime, Coca-Cola, Polski Standard Płatności (BLIK), Semilac, czy Goodyear.

Jako business manager w Value Media będzie odpowiedzialna za koordynowanie współpracy z klientem TVP, za strategiczne rekomendacje, wykorzystanie analityki oraz narzędzi w celu podnoszenia wartości biznesowej współpracy w zakresie mediów. W strukturach agencji będzie w zespole Paulina Przetackiej business director Value Media.