Marta Bełza pokieruje działem public affairs w 38Content Communication

Marta Bełza dołączyła do agencji z początkiem października. Będzie zarządzać projektami z obszaru budowania relacji korporacyjnych i instytucjonalnych, nadzorować pracę ekspertów odpowiedzialnych za zarządzanie kryzysowe, a także odpowiadać za rozwój kompetencji zespołu.

– Dynamiczne otoczenie biznesowe sprawia, że w ostatnich latach rola public relations znacząco się zmieniła. To już nie tylko działania koncentrujące się na tworzeniu wizerunku, ale strategiczne narzędzie rozwijania trwałych relacji z interesariuszami i instytucjami. W świecie złożonych regulacji kluczowe jest transparentne i odpowiedzialne komunikowanie polityki firmy, co wzmacnia zaufanie do organizacji i buduje jej wiarygodność – ocenia Katarzyna Życińska, CEO 38Content Communication. – Uważamy, że to perspektywiczny kierunek, dlatego nieustannie rozwijamy kompetencje naszego zespołu, aby skutecznie odpowiadać na bieżące potrzeby klientów – dodaje.

38Content Communication będzie rozbudowywać dział public affairs oraz rozwijać usługi z zakresu zarządzania kryzysowego pod kierownictwem Marty Bełzy, która objęła stanowisko Affairs & Crisis Director. To jednocześnie jej powrót do 38CC po kilku latach – wcześniej zarządzała projektami korporacyjnymi jako manager i group account manager.

– Bardzo się cieszę, że wracam do agencji, która jest mi dobrze znana, a jednocześnie w ostatnich latach przeszła imponujący rozwój – mówi Marta Bełza. – Funkcjonujemy w rzeczywistości, w której wiele branż jest przeregulowanych. Konieczność implementacji kolejnych dyrektyw i przepisów krajowych stanowi poważne wyzwanie, realnie przekładające się na kondycję biznesu. Dlatego tak istotny jest dialog z interesariuszami publicznymi i otoczeniem społecznym – pozwala firmom skutecznie prezentować swoją perspektywę i argumenty w kwestiach, które mają bezpośredni wpływ na codzienne funkcjonowanie, zatrudnienie czy możliwości rozwojowe – dodaje.

Marta Bełza swoją karierę zawodową rozpoczęła jako dziennikarka w „Gazecie Wyborczej” w Olsztynie. Pełniła funkcję rzeczniczki prasowej oraz szefowej działu marketingu i komunikacji w grupie medycznej Scanmed, a także zarządzała działami komunikacji korporacyjnej w agencjach PR. Specjalizuje się w kompleksowym zarządzaniu kryzysami – od tworzenia kompleksowych polityk kryzysowych i prowadzenia szkoleń w formie symulacji, po doradztwo strategiczne, reprezentowanie firm w mediach oraz budowanie relacji z interesariuszami publicznymi.