Marlena Marcinkowska obejmuje stanowisko head of product marketing we Freedom

fot. mat. prasowe

Z początkiem maja do zespołu Freedom na stanowisko head of product marketing dołącza Marlena Marcinkowska. Marlena jest doświadczoną menedżerką z trzynastoletnim stażem w branży finansowej i nieruchomości. Specjalizuje się w zarządzaniu zespołami, budowie procesów operacyjnych skalujących biznes oraz współpracy z partnerami biznesowymi.

W strukturach Freedom Marlena będzie odpowiedzialna za zoperacjonalizowanie lejków sprzedaży i wzrost efektywności obsługi klienta m.in. poprzez wdrożenie systemu CRM Origo, call center i optymalizację procesów w obszarze performance marketingu. Jej szerokie kompetencje będą także wspierać dalszy rozwój działań sprzedażowych i marketingowych firmy.

W trakcie swojej kariery Marlena przez jedenaście lat związana była z branżą finansową, pracując w NOTUS S.A., gdzie pełniła funkcję dyrektora marketingu i relacji z klientami, dyrektora contact center oraz dyrektora działu obsługi klienta. Następnie pracowała w Corporate Connections, międzynarodowej organizacji biznesowej, zrzeszającej właścicieli największych przedsiębiorstw pełniąc rolę dyrektor wsparcia sprzedaży.

Zdobywała także doświadczenie w portalu RynekPierwotny.pl, gdzie zarządzała wdrożeniem systemów i narzędzi skutkujących dynamicznym rozwojem sprzedaży i poprawą jakości obsługi klienta.

Kompetencje Marleny w sektorze finansowym oraz w zarządzaniu złożonymi projektami marketingowymi i operacyjnymi stanowią istotne wzmocnienie dla Freedom. Jestem przekonany, że jej wiedza i doświadczenie przyczynią się do poprawy pracy na lejkach sprzedaży, a także dalszego podnoszenia jakości obsługi naszych klientów – podkreśla Łukasz Kruszewski, dyrektor marketingu i technologii Freedom.

Dołączenie Marleny Marcinkowskiej do Freedom jest kolejnym istotnym krokiem w realizacji strategii rozwoju firmy, której kluczowym elementem jest wzmacnianie kompetencji w obszarze finansów oraz implementacja nowoczesnych narzędzi technologicznych. Te działania mają bezpośrednio przełożyć się na wzrost efektywności działań digital, podniesienie jakości i kompleksowość oferowanych usług.