Firma Bielmar dołączyła do grona klientów agencji Insignia w styczniu 2022 r. Dotychczasowa współpraca zaowocowała budową komunikacji wizerunkowej i sprzedażowej marek Śniadaniowa oraz Palma.
Do działań agencji niezmiennie należą między innymi przygotowywanie koncepcji i strategii marketingowych oraz planowanie i realizacja kampanii mediowych. W ich ramach tworzone są liczne materiały promocyjne, w tym copywriterskie.
– Kolejny rok powierzamy komunikację naszych flagowych marek agencji Insignia. Brand hero w postaci Pani Śniadaniowej w dalszym ciągu pracuje dla marki Śniadaniowa. Dla Palmy kontynuujemy komunikację platformową, która została wypracowana w poprzednim roku – mówi Małgorzata Sienkiewicz, marketing manager, Bielmar. – Cenimy Insignię za profesjonalizm i zaangażowanie Zespołu, ale szczególnie za otwartość i gotowość na dynamiczne zmiany – dodaje.
Współpraca poskutkowała szeregiem niestandardowych działań, których przykładem jest udział marki Śniadaniowa w Wielkiej Trasie Śniadaniowej. Z kolei Palma rozpoczęła swoją komunikację na TikToku.
– Zdolność do elastycznego reagowania na potrzeby Klienta jest kluczowym elementem owocnej współpracy w prowadzonych projektach. Cieszymy się, że marka Bielmar jest otwarta na nowatorskie rozwiązania, a nasza energia i zaangażowanie są doceniane – mówi Katarzyna Hoszowska, senior account manager, Insignia.