Marka Vanda Novak została nowym klientem agencji Warsaw/Creatives

fot. unsplash.com/@impatrickt

Od września br. do klientów agencji Warsaw/Creatives dołączyła Vanda Novak, luksusowa marka obuwnicza. W obsługę marki zaangażowany został dział creative, w którym stworzono koncepcję kreatywną sesji wizerunkowej nowej kolekcji na sezon Jesień-Zima 2024/2025 i dział advocacy & communication, który zajmie się działaniami public relations i kontaktem z mediami. Zespół Warsaw/Creatives przygotował też strategię komunikacji dla Vanda Novak na nadchodzące sezony. Obuwie marki będzie także dostępne dla stylistów w showroomie agencyjnym.

Ekskluzywna marka, która oferuje swoim klientkom wyrazisty design, utrzymany w prądzie postmodernizmu, bez kompromisów godząc styl z wyjątkową  funkcjonalnością i wygodą. Od kilku sezonów buty Vanda Novak przyciągają uwagę charakterystycznym elementem, czyli złotą kulką zamocowaną na obcasie.

Projektantka i właścicielka marki, Dominika Nowak, od lat zajmuje się projektowaniem butów. Swoje doświadczenie budowała tworząc swoją pierwszą markę NUNC, pracując dla takich marek, jak Jimmy Choo, Trussardi, Coccinelle czy Baldowski. Współpracowała też z AZ Factory, MISBHV i Gosią Baczyńską tworząc ekstrawaganckie buty na pokazy tych marek.

Nową kolekcję prezentuje zmysłowa w swoim klimacie sesja wizerunkowa, po raz kolejny zrealizowana przez fotografkę, Marię Biel. W kolekcji poza charakterystycznymi złotymi wykończeniami pojawia się też srebro, skóry w zwierzęce printy i geometryczne, ścięte noski. Nowe modele butów z kolekcji „Nothing but Vanda Novak” to hołd składany kobietom, ich niezależności i odwadze.