Polska marka SFD rozpoczęła nową odsłonę swojej kampanii motywacyjnej, łącząc realne wsparcie dla uczestników z kreatywnymi działaniami w przestrzeni miejskiej. W ramach akcji ruszył konkurs, w którym marka pomoże zwycięzcom w realizacji ich celów, a w centrum Łodzi, powstał niestandardowy mural, na którym przechodnie mogą własnoręcznie wpisać swój cel.
Misją marki SFD jest wspieranie ludzi w drodze do osiągania celów. Nowy konkurs oraz mural są bezpośrednim wyrazem tej idei. Każdy może zgłosić swój cel poprzez aplikację SFD, a wybrane osoby otrzymają realne, indywidualne wsparcie, by móc go zrealizować.
– Od lat budujemy społeczność wokół motywacji, rozwoju i zdrowego stylu życia. Tym razem chcemy nie tylko inspirować, ale naprawdę pomóc. Jeśli masz cel – możemy pomóc Ci go osiągnąć – mówi Mateusz Pazdan, CEO SFD.
Aby wziąć udział w konkursie wystarczy pobrać aplikację SFD i wypełnić krótki formularz, opisując swój cel: sportowy, zdrowotny, życiowy czy rozwojowy. Marka wybierze trzy osoby, którym zapewni konkretne wsparcie w realizacji zgłoszonych planów.
W ramach kampanii powstał również motywacyjny mural w centrum Łodzi, który ma dodatkowo zachęcać do postawienia pierwszego kroku – dosłownie i symbolicznie. Każdy może na nim zapisać swój cel, co – jak pokazują badania – zwiększa szansę na jego realizację aż o 60%.
Za koordynację kampanii odpowiada Arskom – agencja marketingowa specjalizująca się w działaniach z influencerami i marketingu sportowym, współpracująca z czołowymi mediami oraz dziennikarzami nowej generacji, takimi jak Kanał Zero, Grupa Weszło czy Tomasz Ćwiąkała.