Marka Président ponownie inwestuje w zasięgową komunikację marketingową

Screenshot

1 października wystartowała nowa kampania telewizyjna i digitalowa, której centralnym elementem jest ekscytujące doświadczenie smaku. Za koncept kreatywny i realizację komunikacji odpowiada That One Agency. Za zakup mediów Zenith Media, a za produkcję dom produkcyjny Papaya Films. Kampania będzie emitowana w szeroko zasięgowych mediach oraz kanałach digital.

Wyróżnienie się w tak oczywistej kategorii, która od lat opiera się na tych samych kliszach – rodzinie jedzącej śniadanie przy stole – to spore wyzwanie. Chcieliśmy stworzyć komunikację, która wyróżni się na tle kategorii i będzie spójna z charakterem naszych produktów. W wyniku przetargu do współpracy wybraliśmy That One Agency – agencję, która dostarczyła najciekawszą i precyzyjną odpowiedź na brief, a także egzekucję na najwyższym poziomie. Wierzymy, że tak zrealizowana kampania pomoże marce lepiej zaistnieć w świadomości konsumentów – mówi Monika Jusińska-Zbiegniewska, Lactalis Polska.

W najnowszym spocie President rodzina zasiada do wspólnego posiłku, a każdy wariant serka wywołuje niezwykłą reakcję. Efekty specjalne podkreślają różnorodność smaków: chrupkość rzodkiewki wstrząsa całą kuchnią, pełne słońca pomidory otaczają bohaterów blaskiem, a aromat szczypiorku zawłada całą kuchnią.

Za koncept kreatywny i realizację komunikacji odpowiada That One Agency. Agencja podkreśla, że przy tworzeniu koncepcji nie opierała się na schematach typowych dla kategorii, lecz postawiła na własny, charakterystyczny styl komunikacji. Nowa kampania stanowi rozwinięcie wartości kojarzonych z marką President, ujętych tym razem w świeższej, nowoczesnej stylistyce.

Nie podążamy za stereotypami, które są powtarzane od lat – mówi Michał Kisielewski, executive creative director w That One Agency. – Zamiast tego staramy się budować własny język wizualny i narracyjny, który wyróżnia marki, z którymi pracujemy. W przypadku President było to szczególnie ważne, bo chodziło o spojrzenie na oczywistą kategorię serków w zupełnie inny niż dotychczas sposób – dodaje.