Marka Perwoll zorganizowała event Re:Think New na temat zrównoważonej mody

fot. mat. prasowe

Pokazy zrównoważonej mody, dyskusje o ekologicznym podejściu do ubrań, warsztaty recraftingu oraz panel o nowej formule Perwoll czekały na uczestników wydarzenia Re:Think New 12 czerwca w Bohema 2.8 w Warszawie.

W środę, 12 czerwca 2024 r. w Bohema 2.8 przy ul. Szwedzkiej 28A w Warszawie, odbyło się wydarzenie modowe, które zorganizowała marka Perwoll o haśle przewodnim imprezy „Re:Think New”. Powód? Aż 60% nowych ubrań rocznie ląduje na śmietniku. By zatrzymać ten trend, Perwoll od lat podejmuje szereg działań, które mają przedłużać życie naszym ubraniom. Tym razem inspiracją eventu jest nowa, przełomowa formuła Perwoll ze zgłoszoną do patentu Technologią Potrójnej Odnowy. Marka postanowiła ulepszyć swoje środki piorące, by ulubione ubrania służyły jeszcze dłużej. Nowa formuła odnawia włókna tkanin oraz przywraca ich utracony kolor w zaledwie 10 prań. Ponadto dzięki nowej technologii ubrania zyskują nowy wymiar świeżości i zapachu. Ambasadorką eventu była Zofia Kulewicz, znana jako zophia_stylistka, a także współwłaścicielka i dyrektorka kreatywna marki ANSIN.

Coraz więcej konsumentów świadomie decyduje się na korzystanie z ubrań z drugiej ręki. Konsumentki inaczej zaczynają budować swoje garderoby niż w latach ubiegłych – i to wszystko sprawia, że widzimy rosnącą potrzebę na dostarczanie konsumentom już nie tylko detergentów, ale również re-tergentów, czyli środków, które w najlepszy sposób na rynku przedłużą życie ubraniom poprzez wyjątkową ochronę i pielęgnację. Takim re-tergentem są właśnie produkty marki Perwoll – mówi Magdalena Kostrzewa, senior group brand manager laundry care w firmie Henkel.

W trakcie eventu uczestnicy mogli dowiedzieć się, jak odnowić swoje stare, nienoszone już ubrania, aby nabrały zupełnie nowego looku. Wydarzeniem głównym były pokazy mody marek Niumi, Her oraz absolwentki ASP Mai Pilarek. W panelu dyskusyjnego na temat zrównoważonej mody wzięli udział: Ambasadorka wydarzenia Zofia Kulewicz, Zuzanna Churska właścicielka marki Niumi, Michał Szulc Dyrektor Instytutu Ubioru ASP w Łodzi, Karolina Czyżewska Brand Manager marki Perwoll oraz Magdalena Kostrzewa Senior Group Brand Manager Laundry Care.

Gośćmi podczas modowego wydarzenia marki Perwoll byli m.in. Dominika Wysocka, Magdalena Olczak, Barbara Kaszuba, Klaudia Zając, Klaudia Dzięglewicz, Katarzyna Sadowska, Justyna Niedźwiedź, Karolina Nogal-Łuczyńska, Martyna Powroźnik, Agata Gołębiowska i Sandra Plajzer.

Większość tkanin naturalnych składa się z włókien celulozowych, które z czasem ulegają zniszczeniu i zmechaceniu. Niszczą się poprzez tarcie, używanie czy niewłaściwe pranie. Perwoll z nową Potrójną Technologią Odnowy odnawia ubrania na 3 poziomach: włókien, koloru i zapachu, co sprawia, że nasze ubrania znów wyglądają jak nowe, a efekt widoczny jest gołym okiem. Misją Perwoll jest zatrzymanie procesu starzenia się ubrań i odnowa już istniejących. Perwoll dba o ubrania, które masz, bez konieczności kupowania kolejnych – podkreśla Karolina Czyżewska, brand manager marki Perwoll firmy Henkel.

Event marki Perwoll wpisuje się w strategię zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialności społecznej firmy Henkel, ponieważ jej celem jest dążenie, aby, jak najbardziej to możliwe, ograniczyć ślad środowiskowy swoich działań. Ponadto marka chce edukować konsumentom i proponować im takiego rodzaju produkty, które także będą ograniczały ten ślad środowiskowy w ich domach.