Marka NJU ruszyła z kolejną odsłoną kampanii „NJU. Najprościej”

Na początku czerwca marka NJU ruszyła z kolejną odsłoną kampanii, tym razem promującej światłowód dostępny w ofercie. Jej główne hasło – „NJU. Najprościej” – podkreśla prostotę i elastyczność usług NJU, odpowiada też na realne potrzeby klientów.

Kreacje wykorzystane w kampanii opierają się na haśle „NJU. Najprościej” i mają na celu pokazać, jak łatwo można skorzystać ze światłowodu NJU – możesz zrezygnować kiedy chcesz, a koszt już od 39 zł miesięcznie. Marka podkreśla w komunikacji, że z usługi można zrezygnować w dowolnym momencie, co czyni ofertę wyjątkowo elastyczną. Dotąd NJU kojarzone było przede wszystkim z ofertą telefonii komórkowej – nowa kampania ma to zmienić i poszerzyć postrzeganie marki o ofertę internetu światłowodowego.

W maju zaprezentowano nową odsłonę marki NJU, a już od czerwca konsumenci mogą zapoznać się z odświeżoną komunikacją dotyczącą usługi światłowodu, która zyskała zmienioną formę wizualną. Celem kampanii jest podkreślenie, że NJU to prosta i przystępna oferta, dla każdego.

Działania mediowe wykorzystane w kampanii „NJU. Najprościej” obejmują kanały OOH oraz digital.

Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Value Media natomiast spółka MarTech & e-commerce connected Salestube prowadzi działania programatyczne. Koncept kreatywny przygotowała agencja Ogilvy, która odpowiada też za prowadzenie social mediów. Kampania potrwa do końca czerwca.