Marka Merrell promuje miejskie wędrówki w ramach projektu Urban Hiking Guide

fot. mat. prasowe

Agencja Havas Play (Havas Media Network) na zlecenie marki Merrell, stworzyła założenia kreatywne oraz odpowiada za realizację wyjątkowego projektu Urban Hiking Guide, będącego rozwinięciem globalnej strategii marki. 

Akcja promuje ideę miejskich wędrówek, pokazując, że hiking to nie tylko górskie szlaki, ale również eksploracja miejskiej dżungli w komfortowym stylu. Urban Hiking Guide to zaproszenie do odkrywania stolicy z nowej perspektywy – w wygodnych butach Merrell, które idealnie łączą outdoorową wytrzymałość z nowoczesnym designem.  

W ramach projektu, troje influencerów – Natalia Niedźwiecka, Łajzol i Maciej Jeziorski – opracowało autorskie trasy po najciekawszych zakątkach Warszawy. Ich osobiste rekomendacje, historie i wskazówki zostały zebrane w wyjątkowym przewodniku dostępnym online na stronie merrell.pl/urban-hiking-guide.  

Specjalnie dla miłośników miejskich eksploracji i dobrej kawy, Merrell nawiązał też współpracę z siecią kawiarni Coffeedesk. Przez cały kwiecień wszystkie trzy warszawskie lokale Coffeedesk będą kreatywnie zagospodarowane przez markę, tworząc wyjątkową przestrzeń dla miejskich wędrowców.

Co więcej, w kawiarni przy ul. Wilczej zaplanowano przedpołudniowe eventy z grającym na żywo DJ-em oraz specjalnie przygotowaną interaktywną instalacją, pozwalającą doświadczyć energii płynącej z połączenia miasta i outdooru. Pierwsze wydarzenie odbyło się w sobotę, 5 kwietnia, zaś kolejne zaplanowane są na 13 kwietnia oraz 26 kwietnia w godzinach od 10:00-13:00. 

Po każdym wydarzeniu organizowane będą również specjalne spacery po mieście prowadzone przez znanego warszawskiego influencera i przewodnika Łukasza Ostoję-Kasprzyckiego (@powarszawsku) oraz w towarzystwie influencerów – twórców Urban Hiking Guide.  

Kampania tworzona i realizowana przez Havas Play to przykład kompleksowej aktywacji łączącej różnorodne doświadczenia konsumentów z duchem i wartościami marki.