Za strategię, koncept kreatywny oraz egzekucję kampanii odpowiada agencja Altavia Kamikaze + K2, która w I kwartale br. wygrała przetarg Grupy L’Oréal na obsługę marki Maybelline New York i od II kwartału stała się wiodącą agencją kreatywną dla tego brandu w Polsce. Kampania kierowana jest do kobiet w wieku 18-44 lat i potrwa do drugiej połowy lipca, a wiodącym medium jest digital. Równolegle przygotowana przez agencję kampania przeprowadzona zostanie również na 3 innych rynkach regionu – w Estonii oraz na Litwie i Łotwie.
W ramach działań związanych z kampanią agencja przygotowała m.in. pełną strategię, big idea, pomysły na aktywacje oraz szereg materiałów na potrzeby działań komunikacyjnych online (wideo 15-sekundowe i 6-sekundowe, kreacje Social Media na YouTube, Meta oraz TikTok a także materiały display). Aktywności w tych obszarach uzupełnione zostaną działaniami z obszaru influencer marketingu oraz PR.
Hasło przewodnie kampanii to: „Rzęsy w wersji Bubble. Pełna objętość bez grudek”. Komunikacja nawiązuje do znanych programów informacyjnych i zachęca do śledzenia newsów dotyczących mocnego aktualnego trendu (na rzęsy w wersji bubble; którego Colossal Bubble jest prekursorem).
Za planowanie oraz zakup mediów online i offline odpowiada agencja Wavemaker, a za działania z obszaru influencer marketingu – agencja Enyo. Działania będą się toczyły w 3 fazach, całość komunikacji potrwa do drugiej połowy lipca.
Kampania została również zlokalizowana na potrzeby Litwy, Łotwy i Estonii i toczyć się będzie na tych rynkach w tym samym czasie co w Polsce.