Insignia przygotowała kampanię dla marki Lovege, należącej do Sante. Jest to nowy klient agencji. Kampania jest prowadzona pod hasłem „Nawiń swój freestyle z Lovege”. Ważną rolę odgrywają w niej działania z obszaru influencer marketingu, zaś osią działań jest konkurs, którego twarzą jest raper i autor tekstów piosenek – Liber (Marcin Piotrowski).
Agencja Insignia odpowiedzialna była za całościowe przygotowanie kampanii digital, w tym m.in.: big idea, key visual, organizację produkcji i nadzór produkcyjny, opracowanie koncepcji materiałów wideo oraz kreacji, copywriting, projekt i wdrożenie landing page, influencer marketing, taktyczną obsługę SoMe na potrzeby kampanii, oraz rekomendacje mediów i ich zakup.
Insignia obsługuje również konkurs, który jest osią akcji: www.rapsyzliberem.pl. Liber – raper i autor tekstów – co tydzień nominuje znanych influencerów, którzy, pijąc Lovege, odpowiadają na jego freestyle i tworzą własne zwrotki, w klimacie marki Lovege. Każdy influencer tworzy swoją odpowiedź na „nawijkę” Libera i zachęca do tego samego swoich followersów. Materiały tworzone przez influencerów są udostępniane na platformie TikTok, jak i przekierowują do akcji konkursowej (na landing page: www.rapsyzliberem.pl).
– W okresie back to school kawa z napojami roślinnymi Lovege staje się niezbędnym wsparciem dla intelektualnego wysiłku. Nasza kampania to nie tylko promocja wyjątkowego produktu, wolnego od zbędnych dodatków. To kreatywna zabawa, która pokazuje, jak dobra kawa z Lovege może inspirować – tym razem w rapowym wydaniu, bliskim grupie docelowej. Lovege jest wolne od tego, co zbędne, dlatego postawiliśmy na freestyle w lekkiej formie – komentuje Emilia Czerwiec-Caruso, creative group head agencji Insignia.