Marka L.O.L. Surprise! rusza z kampanią „Tajna misja L.O.L. Surprise! Eye Spy”

Agencja mediowa ONE House rozpoczęła realizację kampanii „Tajna misja L.O.L. Surprise! Eye Spy” dla marki L.O.L. Surprise!, należącej do MGA Entertainment. Aktywacja, która potrwa do 16 listopada 2025 roku, ma na celu promocję nowej serii lalek i kul z linii Eye Spy oraz budowanie emocjonalnej więzi z marką poprzez angażującą zabawę pełną niespodzianek.

W ramach kampanii powstał dedykowany landing page konkursowy www.lolkonkurs.pl, gdzie uczestnicy mogą pobrać „Książeczkę Misji” – niezbędnik każdej agentki – i co tydzień rozwiązywać nowe zadania konkursowe. Do wygrania przewidziano zestawy lalek L.O.L. Surprise!, a nagrodami głównymi są dwa bony o wartości 6 500 zł każdy na rodzinny wyjazd marzeń z biurem podróży Itaka.

Elementem aktywacji jest niestandardowe wykorzystanie brandingu wybranych paczkomatów InPost w Warszawie, które stały się częścią „tajnej misji”. Influencerki, zaangażowane do współpracy, otrzymały specjalne kody otwierające skrytki, w których znajdują się zestawy z nową kolekcją lalek oraz tajne teczki z misjami dla dzieci. Dzięki temu unboxing staje się częścią fabuły kampanii i źródłem dodatkowych emocji dla obserwatorów w mediach społecznościowych.

– L.O.L. Surprise! to marka, która od lat bawi i angażuje najmłodszych. Tym razem postawiliśmy na jeszcze bardziej immersyjne doświadczenie, łączące konkurs online, elementy offline oraz influencer marketing. Wierzymy, że dzięki „tajnej misji” dzieci poczują się jak prawdziwe agentki w świecie pełnym sekretów i niespodzianek – mówi Katarzyna Spieszko, marketing manager w MGA Entertainment.

Agencja ONE House odpowiada za całość projektu, w tym strategię, kreację i produkcję materiałów digitalowych, branding paczkomatów, przygotowanie i moderację konkursu, a także działania z obszaru influencer marketingu.