Marka Kupiec doceniona tytułem „Konsumencki Lider Jakości 2025” rusza z nową kampanią

Kupiec, tradycyjna polska marka produktów wysokiej jakości bazujących na ziarnach, ruszył z nową kampanią komunikacyjną. Kampania ma na celu pokazanie, że kasze wysokiej jakości to produkt nie tylko zdrowy, ale i atrakcyjny kulinarnie. Równocześnie kasze Kupca zostały wyróżnione Złotym Godłem „Konsumenckiego Lidera Jakości 2025”. 

W 14 edycji konkursu „Konsumencki Lider Jakości 2025”, w kategorii kasze złoto zdobyła marka Kupiec. Jak podkreśla Joanna Jacolik, Dyrektor Kontroli Jakości i Rozwoju Produktu marki Kupiec, o tytule zadecydowały wyniki badań, z których wynika, że Kupiec może się pochwalić ponad 60% znajomością marki. Przy tym blisko 92% konsumentów uważa kasze marki Kupiec za godne polecenia, a 42% wskazuje, że są najlepsze jakościowo w swojej kategorii.

Na fali sukcesu marka Kupiec w kwietniu rozpoczęła kampanię dotyczącą kasz – linii tradycyjnej i nowej kategorii DUET Mieszanki Kasz. Linię promuje nowa identyfikacja wizualna i hasło „Jak kasza, to na medal, naturalnie”, a nową kategorię produktów hasło „Taki DUET zaskakuje, naturalnie!”. Zostały one przygotowane przez agencję LoveBrands Group.

Kampania obejmuje szeroko zasięgowe działania digital m.in. w aplikacjach zakupowych, PR oraz content marketing, m.in. na blogu marki Kupiec. Do działań zaangażowano ekspertów marki – dietetyczkę Ewę Ceborską-Scheiterbauer, trenera personalnego Bartosza Plucińskiego oraz kucharza Piotra Kucharskiego – dzielących się wiedzą z odbiorcami.

W nowej kampanii pokazujemy z pomocą różnych kanałów komunikacji, że kasze to produkty superfoods – pełne wartości odżywczych, naturalne i niezwykle wszechstronne kulinarnie. W czasach, gdy zdrowe odżywianie staje się priorytetem, warto przypomnieć, że to właśnie kasze dostarczają energii, błonnika i cennych minerałów, wspierając nasze zdrowie każdego dnia. Dziękujemy naszym Klientom za zaufanie i docenienie tego, co robimy. To dla Was nieustannie podnosimy poprzeczkę! – powiedziała Kamila Kurzawa, dyrektor marketingu firmy Kupiec.