Marka Kubuś startuje z dziewiątą edycją „Ligi Kubusiowego Narciarza”

Bossa Nova Events, jedna z agencji należących do grupy marketingowej Creative Brand Stories, jest odpowiedzialna za kreatywną koncepcję, produkcję oraz realizację stref zimowych aktywności w ramach dziewiątej edycji „Ligii Kubusiowego Narciarza”. Po raz kolejny młodzi narciarze i snowboardziści będą mieli okazję sprawdzić swoje umiejętności w serii zawodów organizowanych w ośrodkach narciarskich Grupy Pingwina.

Dziewiąta edycja „Ligi Kubusiowego Narciarza” odbędzie się w pięciu miejscowościach i obejmie pięć zawodów narciarskich oraz snowboardowych dla dzieci w wieku od 3 do 14 lat. Pierwsze zawody rozpoczną się 18 stycznia 2025 roku na Czarnym Groniu w Rzykach, a finał zaplanowano na 15 lutego 2025 roku na stoku Skolnity w Wiśle.

Pod hasłem „Rusz się z K!” dzieci nie tylko będą miały okazję zmierzyć się w sportowej rywalizacji z rówieśnikami, ale także wezmą udział w radosnej, kreatywnej zabawie. Zimowy „K Camp” połączy aktywności sportowe na świeżym powietrzu, muzykę oraz wspólną radość.

– W tej edycji „Ligi Kubusiowego Narciarza” wspólnie z marką Kubuś chcemy promować aktywność sportową oraz zdrowy tryb życia. Dzięki odświeżonej formule zawodów zachęcimy najmłodszych miłośników sportów zimowych oraz ich rodziców do wzięcia udziału w pełnej sportowych wyzwań zimowej olimpiadzie – mówi Paula Magiera, event director w Creative Brand Stories.

Agencja Bossa Nova Events, będąca częścią Creative Brand Stories, odpowiada za kreację, produkcję oraz realizację dziewiątej edycji „Ligi Kubusiowego Narciarza”, w tym za koncepcję aktywacji w ramach tego wydarzenia.