Marka Komfort została oficjalnym partnerem jubileuszowej 10. edycji programu „Zgłoś Remont”, emitowanego na antenach TVN Style, HGTV i TVN7. Premierowy odcinek nowego sezonu zadebiutował 23 listopada, przyciągając uwagę widzów poszukujących inspiracji oraz praktycznych rozwiązań do aranżacji wnętrz.
Program prowadzony przez cenionego architekta Krzysztofa Mirucia, oferuje spektakularne metamorfozy przestrzeni, dostosowane do indywidualnych potrzeb ich użytkowników. Każdy odcinek przedstawia proces transformacji pomieszczeń lub mieszkań wskazanych przez uczestników programu. Komfort, jako główny partner, odegrał kluczową rolę w realizacji tych przemian. Marka nie ograniczyła się wyłącznie do lokowania, ale aktywnie uczestniczyła w każdym etapie realizacji projektów – od projektowania wnętrz i szczegółowych pomiarów, po dobór wysokiej jakości materiałów, dostawę produktów oraz usługi montażowe. Dzięki temu 10 rodzin może już dzisiaj cieszyć się satysfakcją z odmienionych przestrzeni, które łączą estetykę z funkcjonalnością.
– Partnerstwo w programie „Zgłoś Remont” to dla nas nie tylko okazja do pokazania naszego asortymentu w praktyce, ale także możliwość inspirowania widzów nowoczesnymi rozwiązaniami dla wnętrz. W Komfort stawiamy na rozwój i stale testujemy nowe formaty komunikacyjne, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów – zarówno w telewizji, jak i w digitalu. Jako eksperci w czterech kluczowych kategoriach: łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie, chcemy pomóc widzom odkryć, jak wiele satysfakcji daje tworzenie wymarzonych przestrzeni z produktami Komfort”– mówi Konrad Jezierski, członek zarządu i omnisales director Sklepy Komfort S.A.
W ramach współpracy, w 10 odcinkach programu prezentowane są rozwiązania marki Komfort – od szerokiej oferty płytek i wyposażenia łazienki, przez nowoczesne podłogi, drzwi i kuchnie, aż po kompleksową obsługę montażu. Wszystkie produkty są starannie dopasowane do indywidualnych potrzeb mieszkańców, tworząc aranżacje pełne stylu i funkcjonalności, co dodatkowo zwiększa satysfakcję z realizowanych projektów.
W kampanii promocyjnej zostaną wykorzystane innowacyjne narzędzia, takie jak addressable TV, umożliwiające precyzyjne targetowanie reklam na platformach VOD, oraz dedykowane rozwiązania e-commerce pozwalające na bezpośrednie kierowanie użytkowników do oferty produktów Komfort.
Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Value Media. Obsługę marki w zakresie advocacy oraz komunikacji współpracy realizuje agencja Labcon relevant stories. Za koordynację działań branded content odpowiada CCMS (Crystallize Content Marketing Solutions).