Marka Komfort debiutuje z serialem „Na Komfortowej

Komfort – ekspert w zakresie kompleksowej renowacji wnętrz, po raz pierwszy w swojej historii wchodzi na rynek produkcji rozrywkowych. Już 9 grudnia na kanale YouTube marki odbyła się premiera autorskiego miniserialu „Na Komfortowej”. To lekki komediowy format, który w nietuzinkowy sposób łączy tematykę remontów z codziennymi perypetiami życia w związku. W rolach głównych wystąpią znana aktorka i tancerka Edyta Herbuś oraz jej partner, producent telewizyjny Piotr Bukowiecki.

„Na Komfortowej” to lekka i pełna humoru opowieść o parze, która postanawia zmierzyć się z wyzwaniem kompleksowej rearanżacji domu. Wspierani przez barwne postacie: architekta wnętrz, terapeutę, majstra budowy oraz przede wszystkim doradców i ekspertów sklepów Komfort, bohaterowie w zabawny i przystępny sposób pokazują codzienne zmagania związane z remontem.

Subtelna obecność marki Komfort w fabule dodaje autentyczności produkcji. Scenografia, wykorzystująca produkty dostępne w ofercie sklepów – od podłóg i listew, po meble i dodatki – nie tylko nadaje realizmu, ale także inspiruje widzów do odkrywania nowych rozwiązań aranżacyjnych. Lokowanie produktów zostało wplecione w naturalny sposób, ukazując, jak asortyment marki może stać się częścią każdej domowej metamorfozy.

Serial „Na Komfortowej” to element innowacyjnej strategii marki, której celem jest wyjście poza tradycyjne ramy promocji produktów z kategorii łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie. Dzięki lekkiej, komediowej formie Komfort zbliża się do swoich klientów, oferując im rozrywkę, ale także świeże pomysły do urządzenia ich własnych czterech kątów.

– Decydując się na tę produkcję, postawiliśmy na coś znacznie więcej, niż tradycyjne podejście do reklamy. „Na Komfortowej” to historia pełna autentyczności, która łączy humor z inspiracjami wnętrzarskimi. To również dowód, że Komfort potrafi zaskakiwać – nie tylko jako ekspert w dziedzinie remontowej, ale także jako twórca angażującego i przystępnego contentu. Chcemy pokazać, że dom to nie tylko przestrzeń do życia, ale także miejsce, które odzwierciedla nasze relacje i emocje – mówi Magdalena Stępień, chief marketing officer w Sklepy Komfort S.A. 

Produkcja oraz koncepcja serialu to efekt współpracy marki Komfort, pełniącej rolę partnera strategicznego, oraz StudioCity, które było odpowiedzialne za scenariusz i reżyserię. – Chcieliśmy stworzyć format, który nie tylko promuje markę, ale także angażuje i bawi widzów. Zainspirowaliśmy się ideą love brandu, wnosząc coś nowego i świeżego na rynek reklamy – komentuje Piotr Bukowiecki, producent serii.

Za strategię oraz realizację kampanii w zakresie Facebook Awareness i YouTube In-Stream odpowiada agencja mediowa Value Media. Obsługę marki w zakresie advocacy oraz komunikacji współpracy realizuje agencja Labcon.

Pierwszy odcinek jest już dostępny na kanale YouTube marki od 9 grudnia, a kolejne będą publikowane co tydzień w poniedziałki.