Marka KAMIS prowadzi wakacyjną kampanię „Odkryj bogactwo smaku”

Agencja Insignia przygotowała warstwę kreatywną kampanii marki KAMIS z portfolio McCormick Polska – kampania zaplanowana jest do końca sierpnia, a toczy się pod hasłem: „Odkryj bogactwo smaku”.

Kampania związana jest z tak zwanym „okresem grillowym”, a jej celem jest umocnienie pozycji nr 1 brandu KAMIS na rynku musztard, jak również stymulowanie sprzedaży oraz budowanie wyróżników rynkowych poprzez podkreślanie szerokiej gamy produktowej marki, bogactwa smaków i mnogości zastosowań.

Obecne działania są kontynuacją ubiegłorocznej jesiennej kampanii musztard KAMIS, do której opracowaliśmy koncept kreatywny i materiały digital, zarówno wideo, jak i display. Pokazywaliśmy w niej musztardę Sarepską i Delikatesową. W tym roku poszerzyliśmy kampanię o dodatkowe bohaterki: musztardę Miodową i Francuską – komentuje Kinga Zborowska, senior account manager agencji Insignia.

Do zadań agencji Insignia należało opracowanie kompletu materiałów digital do kampanii, w tym m.in.: produkcja nowych materiałów wideo (opracowanie scenariuszy wideo, prace animacyjne, nagrania wideo z content creatorką i udźwiękowienie), adaptacje ubiegłorocznych materiałów wideo do formatów SoMe (Meta, TikTok, YouTube) oraz opracowanie kreacji na potrzeby Landing Page’a i kampanii display.

Z marką KAMIS współpracujemy od wielu lat, z prawdziwą przyjemnością. Łączą nas wspólne wartości: jakość i zaufanie. Niezależnie od tego czy pracujemy nad dużą kampanią na wiele rynków, czy nad adaptacją na rynek lokalny, zawsze cieszy nas kiedy nasze pomysły spotykają się pozytywnym odbiorem klienta i konsumentów, przekładają się na wyniki i są kontynuowane przez kolejne lata, albo ich użycie jest rozszerzane na większą liczbę rynków – dodaje Kinga Zborowska.

KAMIS współpracuje z Insignią od końcówki 2019 r., kiedy agencja ta wygrała przetarg tej marki; pierwszym wspólnym projektem była kampania „Dokładnie Takie Święta”, której koncept był bardzo dobrze odebrany przez polskich konsumentów i następnie był adaptowany również na inne rynki gdzie jest obecny KAMIS.

Landing Page obecnej kampanii: www.kamis.pl/musztardy