Marka Kaktus rusza z nową kampanią i zaprasza do strefy House of Kaktus

Już od czerwca br. rusza nowa kampania lodów Kaktus, w ramach której kultowa marka stworzyła prawdziwie contentfriendly przestrzeń – „House of Kaktus”. Hostem i przewodnikiem po strefie będzie digitalowa postać stworzona wspólnie przez markę i rapera Okiego – Kaktus Jeżor. Kampania wystartowała 1 czerwca, a pierwsza z czterech lokalizacji House of Kaktus zostanie uruchomiona już 14 czerwca w warszawskim Koneserze.

Cztery wakacyjne weekendy to cztery lokalizacje innowacyjnego spotu, który pokochają nie tylko przedstawiciele Gen-Z. Wnętrze House of Kaktus nawiązuje do kultowych lodów, znanych i uwielbianych przez wielu. Zostało zaprojektowane z myślą o młodych ludziach, którzy chcą nie tylko oglądać, ale i przede wszystkim doświadczać.

Z-ki, znane są ze swojej miłości do technologii i mediów społecznościowych, znajdą więc tutaj idealne warunki do tworzenia wyjątkowych treści. Ale nie tylko oni! Każdy z elementów naszej dedykowanej przestrzeni House of Kaktus zachęca do wyciągnięcia telefonu z kieszeni i po prostu nagrywania niepowtarzalnych materiałów na social media i dzielenia się nimi z innymi – komentuje Damian Podawca, marketing manager Froneri Polska. – Uwielbiamy niestandardowe aktywacje, chcemy pozwolić naszym klientom prawdziwie doświadczać marki, bawić się z nią, wejść w interakcję. Kaktus to nie jest zwykły lód, Kaktus jest cool! – dodaje.

Przewodnikiem po tej immersyjnej przestrzeni będzie Kaktus Jeżor – digitalowa postać stworzona wspólnie przez markę Kaktus i rapera Okiego, inspirowana jego wizerunkiem. Kaktus Jeżor oprowadzi odwiedzających przez całe doświadczenie w przestrzeni, która będzie dostępna w wybrane letnie weekendy w Warszawie, Gdańsku oraz Kołobrzegu. Dzięki technologii, głos i wirtualna postać Kaktusa Jeżora będzie towarzyszyć gościom na każdym kroku, zapewniając unikalne i interaktywne doświadczenia. Ponadto, raper pojawi się osobiście podczas inauguracji projektu 14 czerwca w Warszawie, gdzie odbędzie się specjalne wydarzenie z jego udziałem.

Od początku naszym założeniem było stworzenie unikalnego doświadczenia z marką Kaktus
w przestrzeni digitalowej, która kieruje do doświadczenia w offline. Kaktus to prawdziwy klasyk wśród lodów, jego komunikacja musi zaskakiwać i przyciągać swoją formą. Tą kampanią chcemy przypomnieć o kreatywnym DNA marki i angażować zarówno zarówno dotychczasowych, jak i nowych fanów Kaktusa
– dodaje Dawid Kaźmierczak, founder and CCO Agencji Polot.

Kampanię poprzedziła faza teaserowa, podczas której na social mediach marki @republikakaktusa pojawiały się treści stopniowo odsłaniające postać Kaktusa Jeżora, przewodnika House of Kaktus. Od 1 czerwca wystartowała oficjalna komunikacja, natomiast otwarcie niestandardowej przestrzeni House of Kaktus w warszawskim Koneserze nastąpi 14 czerwca, a przestrzeń będzie dostępna dla gości do 16 czerwca. Będą to trzy dni pełne atrakcji i niespodzianek, skierowanych do wszystkich odwiedzających. Goście będą mieli okazję wziąć udział w różnych aktywnościach zaplanowanych przez brand, w tym m.in. zaprojektować i przygotować sobie własnego… Kaktusa!

Po Warszawie, strefa House of Kaktus będzie dostępna dla chętnych w Gdańskiej Galerii Forum w dniach 28-30 czerwca, na Sunrise Festival Kołobrzeg 19-21 lipca oraz na Sun Festival Kołobrzeg 26-28 lipca.

Za ideę kreatywną kampanii, egzekucję wszystkich jej faz, a także przygotowanie treści na media społecznościowe marki odpowiada agencja Polot, postać Kaktusa Jeżora zaprojektował Maciej Pwee3000 Prężak (Shootme), za kreację i produkcję eventu odpowiada agencja Live, zakup mediów powierzono Universal McCann, konkursy dla konsumentów obsługuje agencja Kropka Bordo, natomiast za wsparcie komunikacyjne i media relacje odpowiada agencja Big Picture. Artist management jest po stronie Kamila Wysockiego – Agencja Revolume.