„JOSI napełnia każdą miskę” – producent karm i przysmaków dla zwierząt rozpoczął specjalną akcję skierowaną do organizacji działających na rzecz czworonogów! Łączne wsparcie finansowe wyniesie 150 000 zł.
JOSI, marka karm i przysmaków dla psów oraz kotów, obok największej w portfolio ERBACHER the food family marki Josera, wierzy, że każde zwierzę zasługuje na miłość, bezpieczeństwo i… pełny brzuch. Dlatego właśnie rozpoczęła akcję „JOSI napełnia każdą miskę”, w ramach której organizacje pomagające czworonogom, w tym fundacje i schroniska, mogą w sumie pozyskać wsparcie finansowe w wysokości 150 000 zł.
Aż 1/4 psów i kotów w Polsce pochodzi ze schronisk – to właśnie dla nich każde wsparcie ma ogromne znaczenie. Codziennie setki organizacji walczy o to, by ich podopieczni mieli co jeść, byli bezpieczni i kochani. Teraz mają szansę na dodatkowe wsparcie! Marka JOSI ogłosiła akcję „JOSI napełnia każdą miskę”, do której mogą zgłaszać się fundacje i schroniska pomagające czworonogom.
Jak wziąć udział w akcji?
„JOSI napełnia każdą miskę” to specjalna akcja, składająca się z trzech etapów, do udziału w której marka zachęca fundacje oraz schroniska pomagające czworonożnym pupilom.
Pierwszy etap to rejestracja organizacji, która trwa od 28 kwietnia do 21 maja br. Organizacje działające na rzecz zwierząt mogą zgłaszać swój udział poprzez stronę internetową: www.josera.pl/josi-rejestracja. Liczy się każda historia, każdy podopieczny, każde miejsce, które daje zwierzakom drugą szansę.
Drugi etap to otwarte głosowanie internautów, które rozpocznie się 28 maja i potrwa do 30 czerwca br. Głos będzie można oddać każdego dnia, na wybraną organizację, za pośrednictwem strony josera.pl. Głosując po raz pierwszy należy się zarejestrować i zalogować. Za każdym następnym razem wystarczy tylko jedno kliknięcie – bez kupowania, bez dodatkowych warunków. Wsparcie trafi do tych organizacji, które otrzymają najwięcej głosów, dlatego warto głosować, nawet każdego dnia, oraz zachęcić do udziału w akcji rodzinę i znajomych. Zwierzęta czekają na to wsparcie.
W trzecim etapie, w lipcu br. JOSI ogłosi zwycięzców. 20 organizacji z największą liczbą głosów otrzyma wsparcie o łącznej wartości 150 000 zł, a ich podopieczni realną szansę na lepsze życie. Nagroda główna to 30 000 zł, a zwycięska organizacja będzie mogła przeznaczyć pieniądze na zakup karmy JOSI.
Partnerem akcji został Rossman, w którym od początku br. można znaleźć karmę i przysmaki JOSI. Od końca maja sieć drogeryjna aktywnie wesprze kampanię, angażując się w jej szeroką komunikację. Informacje o akcji „JOSI napełnia każdą miskę” pojawią się w gazetkach promocyjnych czy na ekranach LCD w sklepach. Co więcej, klienci Rossmanna oraz osoby głosujące będą mogły wziąć udział w specjalnych konkursach z dodatkowymi nagrodami – bo pomaganie to jeden z najpiękniejszych gestów, jakie możemy zaoferować czworonożnym pupilom, a dobro zawsze powraca.
Kampania wraz z głosowaniem odbywają się równolegle w Polsce, Niemczech oraz Austrii.
Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie www.josera.pl/josi-rejestracja.