Ponad 80% roślin kwitnących, w tym blisko jedna trzecia upraw żywnościowych na świecie, zależy od aktywności zapylaczy. Marka Foxy, kierując się zasadami zrównoważonego rozwoju, od lat podejmuje działania, które mają realny wpływ na dobrostan zapylaczy. W 2025 roku kontynuuje współpracę z 3Bee, liderem w dziedzinie technologii dla ochrony pszczół, oraz rozwija linię produktów Foxy Love the Bee.
Ochrona bioróżnorodności i przeciwdziałanie utracie zapylaczy nie muszą oznaczać rewolucji w stylu życia. Jak podkreśla Foxy, to codzienne, odpowiedzialne wybory konsumenckie — również te podejmowane przy sklepowej półce — przekładają się na realne zmiany środowiskowe. Marka zachęca do wspierania producentów, którzy inwestują w ekologiczne rozwiązania i aktywnie działają na rzecz klimatu.
W ramach wieloletniej współpracy z włoską firmą 3Bee, Foxy finansuje rozwój inteligentnych systemów do monitorowania i diagnostyki zdrowia pszczół. Dzięki tym technologiom pszczelarze mogą skuteczniej wspierać swoje pasieki, co bezpośrednio przekłada się na kondycję populacji zapylaczy. Produkty z serii Foxy Love the Bee — ręczniki kuchenne i papier toaletowy — nie tylko spełniają wysokie standardy jakościowe, ale także niosą ze sobą wartość dodaną w postaci wsparcia dla środowiska.
Nieodłącznym elementem linii jest jej oprawa wizualna, podkreślającą zaangażowanie marki i zwracająca uwagi na aspekt dobrostanu zapylaczy. Szata graficzna tej linii przyciąga uwagę i pokazuje, że marce zależy na zapylaczach i ich ochronie.
Od 15 do 22 maja 2025 r., aby wspólnie świętować Międzynarodowy Dzień Pszczół przypadający na 20 maja, produkty z serii Foxy Love the Bee dostępne są w sieci Kaufland w specjalnej, promocyjnej ofercie. Kampania towarzysząca premierze ma na celu edukowanie konsumentów na temat wpływu ich wyborów na stan środowiska naturalnego i zachęcanie do wspierania inicjatyw proekologicznych.