Marka FILTRON startuje z nową kampanią „OD PROFESJONALISTÓW DLA PROFESJONALISTÓW”

fot. mat. prasowe

Marka FILTRON, będąca częścią portfolio światowego lidera technologii filtracji – grupy MANN+HUMMEL, startuje z nową kampanią. Pod hasłem „OD PROFESJONALISTÓW DLA PROFESJONALISTÓW” FILTRON zaprasza profesjonalnych mechaników do świata profesjonalistów w zakresie produkcji filtrów. Kampanię przygotowała agencja GPD.

Marka FILTRONz dumą prezentuje swoją nową kampanię reklamową „OD PROFESJONALISTÓW DLA PROFESJONALISTÓW”. Jej celem jest podkreślenie jakości i niezawodności produktów skierowanych do profesjonalistów z branży motoryzacyjnej. Za koncept kreatywny odpowiada agencja GPD, która podjęła się realizacji kampanii wspólnie ze studiem animacji Muun.

Spot reklamowy, będący osią komunikacji, stanowi połączenie nowoczesnych technik animacyjnych z klasyczną, wyrazistą narracją. Skutecznie komunikuje kluczowe wartości marki FILTRON – niezawodność, jakość i profesjonalizm, które marka oferuje swoim klientom.

Kampania realizowana w cyfrowych kanałach komunikacyjnych przeznaczona jest na rynek polski oraz hiszpański. Planowane jest jednak wdrożenie jej również na innych rynkach, na których obecna jest marka. W ramach działań promocyjnych FILTRON po raz kolejny pokazuje, że jest niezastąpionym partnerem dla profesjonalistów w branży motoryzacyjnej.

„OD PROFESJONALISTÓW DLA PROFESJONALISTÓW” to kolejny krok w budowaniu silnej, rozpoznawalnej marki, która nieustannie dąży do doskonałości, korzystając z wiedzy i doświadczenia MANN+HUMMEL.

Więcej informacji o kampanii oraz o produktach FILTRON można znaleźć na stronie internetowej marki.