Marka Fielmann obchodzi 25. urodziny obecności na rynku polskim. Z tej okazji zaprosiła do współpracy ilustratorkę, Kingę Offert, która stworzyła motyw przewodni obchodów. Na jego kanwie powstały murale w Gdańsku, Poznaniu i Warszawie. Świętowaniu towarzyszy także aktywacja promocyjna dla klientów i komunikacja w kanałach digital, social media, POSM, InMall OOH i radio.
– Główny motyw kampanii odpowiada na hasło „A Ty, co chcesz zobaczyć?” – tłumaczy artystka – Przedstawia on grupę ludzi, w której każda osoba posiada jakiś artefakt jednoznacznie wskazujący na jej zainteresowania lub pasje. Przyglądając się postaciom dokładniej, widzimy w szkłach ich okularów ilustracje, które uzupełniają przekaz całej grafiki. To rysunki symbolicznie przedstawiające ich marzenia czy cele, które każdy bohater chce i może zrealizować dzięki okularom od Fielmann – dodaje.
Jubileuszowa aktywacja promocyjna trwa od 1 do 14 października. Zachęca ona do zakupu okularów korekcyjnych z urodzinowym rabatem -25%, a także do dzielenia się specjalnym voucherem zniżkowym (o tej samej wartości) ze znajomymi. Dodatkowo na klientów czekają upominki z fragmentami ilustracji Kingi Offert.
Poszczególne elementy motywu zostały również wykorzystane w całej zaprojektowanej
i prowadzonej przez Chapter1 komunikacji, m.in. na specjalnym landing page’u, w kampanii digitalowej, social mediach. Celem działań jest zachęcenie jak najszerszej i różnorodnej grupy osób do skorzystania z urodzinowej oferty Fielmann.
– Fielmann zna polskich okularników od ćwierć wieku. Są sympatyczni, ciekawi, różni od siebie. Chcieliśmy ich docenić we wspólnej celebracji – opowiada Krzysztof Drzazga, head of concept w Chapter1.
Agencja zaproponowała również komunikacyjne wsparcie salonów i pracowników Fielmann. Zestaw materiałów promocyjnych obejmuje, m.in.: gadżety, POSM i obrandowanie witryn.
– Już od 25 lat pomagamy klientom w Polsce dbać o wzrok, a wkrótce otwieramy nasz 60. salon optyczny. Dbamy o to, aby każdy mógł w salonie i w krótkim czasie zbadać wzrok, oraz skorzystać z doboru modnych i świetnej jakości okularów, w których będzie się czuł komfortowo każdego dnia i niezależnie od okazji. Jesteśmy dumni z zaufania milionów Polaków i zapraszamy do wspólnego świętowania – mówi Dariusz Sądowski, dyrektor generalny Fielmann Polska.
Ponadto motywy jubileuszowe można zobaczyć w przestrzeni miejskiej Poznania, Gdańska i Warszawy. Powstały tam trzy murale według projektu Kingi Offert.