Marka Feliciana startuje z nową kampanią „Pizza, która tworzy włoski klimat!” z udziałem Mili0nerki

Marka Feliciana rozpoczyna kampanię reklamową pod hasłem „Pizza, która tworzy włoski klimat!”. Twarzą kampanii została jedna z najpopularniejszych polskich influencerek – @Mili0nerka.

Znana z błyskotliwego humoru i charakterystycznych internetowych kreacji (ponad 2,2 mln obserwujących na TikToku, 952 tys. subskrybentów na YouTube oraz 793 tys. obserwujących na Instagramie), Mili0nerka wciela się w swoje kultowe postacie – mamę Irenę, Dżanetę i Deborę. Udział Mili0nerki wnosi do komunikacji marki lekkość, autentyczność i poczucie humoru, które świetnie współgrają z ideą pizzy Feliciana: celebrowania wspólnych chwil w radosnej, włoskiej atmosferze.

Kampania prezentuje również premierową pizzę Feliciana XL – nowy format, który pozwala jeszcze lepiej dzielić się smakiem w gronie bliskich. To propozycja dla wszystkich, którzy chcą cieszyć się włoskim klimatem w większym gronie.

Nowy spot reklamowy – premiera 1 października

Reklama telewizyjna z udziałem Mili0nerki będzie emitowana od 1 października do końca listopada w największych stacjach TV (TVN, Polsat, TVP) oraz na kanałach tematycznych. Kampania obejmuje również intensywną obecność w digitalu – na YouTube, w serwisach VOD (Player, Polsat Go), kampanię displayową oraz w mediach społecznościowych.

Na kanałach Mili0nerki w social mediach będzie można zobaczyć miniserial, nawiązujący do reklamy telewizyjnej.

Kampania z Mili0nerką łączy włoski luz i smak z polskim poczuciem humoru, trafiając do szerokiego grona odbiorców – od młodszych fanów social mediów po dorosłych miłośników pizzy.