W czerwcu wystartowała kolejna aktywacja konsumencka organizowana przez markę E. To kontynuacja zeszłorocznej akcji, której celem jest wspieranie rodziców w angażowaniu dzieci w obowiązki domowe.
W ramach współpracy marki E z agencją Chromatique powstała druga edycja kampanii, tym razem akcja ruszyła pod hasłem „Letnie pranie to rodzinne zadanie” i jej celem jest zachęcenie rodziców do tego, aby ich pociechy zaangażowały się w domowe obowiązki poprzez zabawę.
Chromatique przygotował koncept loterii, materiały POS, do e-commerce, projekt strony internetowej i szerokozasięgowe materiały edukacyjne. Wśród materiałów dydaktycznych dla najmłodszych znajduje się e-book, tablica motywacyjna, wycinanki i kolorowanki, a także audiobajka, którą można pobrać na stronie rodzinnepranie.pl.
– Druga edycja kampanii marki E stała się dla nas dobrym pretekstem do stworzenia szeroko zakrojonej akcji edukacyjnej. Angażuje ona całą rodzinę razem z dzieciakami do wspólnego spędzania czasu, także podczas domowych obowiązków. Zależało nam, aby pokazać, że można czerpać z tego również radość. Szczególnie zadowoleni jesteśmy z tego, że udało się stworzyć w tym projekcie audiobajkę. Wierzymy, że tak skonstruowany materiał edukacyjny ma duży potencjał dotarcia do naszej grupy docelowej – mówi Kuba Jarzębowski, fead of copy w agencji Chromatique.