Marka DUDA wystartowała z kolejną kampanią reklamową – nowy wizerunek, nowa energia i… rodzinna wycieczka do wygrania

Wystartowała jesienna kampania DUDA bazująca na promowaniu loterii z atrakcyjnymi nagrodami do wygrania. Z końcem kwietnia, marka odświeżyła swoją identyfikację wizualną i rozpoczęła kampanię promującą m.in. wędliny paczkowane, kiełbaski i kabanosy w nowych opakowaniach. Komunikacja doczekała się kontynuacji we wrześniu oraz październiku.

We wrześniu marka DUDA kontynuuje kampanię w odświeżonej identyfikacji wizualnej, zachęcając do udziału w loterii z nagrodami. Nagrodą główną jest rodzinny wyjazd do parku rozrywki dla 4 osób. Kampania ma charakter szeroko zasięgowy i obejmuje telewizję oraz digital. W TV emitowane są 15-sekundowe spoty, wsparte działaniami BVOD. Komunikacja digitalowa skupia się wyłącznie na loterii i obejmuje TikTok, Metę, YouTube oraz zakup programmatic.

Marka DUDA od ponad 30 lat dostarcza swoim konsumentom najwyższej jakości produkty, tworzone z poszanowaniem kultowych receptur i dbałością o każdy detal. Swoje doświadczenie opiera na pielęgnowanej przez lata tradycji wędliniarstwa, która łączy pokolenia przy wspólnym stole. Dziś oferuje nie tylko klasyczne wędliny, ale również lekkie propozycje z drobiu – wszystkie łączy jedno: wyjątkowy smak, który pozostaje znakiem rozpoznawczym marki.

Za planowanie, optymalizację i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Arena Media (Havas Media Network), materiały kreatywne przygotowała agencja Hand Made.