Czy za pomocą zmysłu wzroku i słuchu można uruchomić także smak, zapach i dotyk? W swojej najnowszej kampanii, zrealizowanej we współpracy z agencją Ancymony (*ancy), marka Cztery Pory Roku udowadnia, że tak!
Soczyste kolory, rześkie kadry, bujająca muzyka i działające na wyobraźnię opisy mają zwiększyć rozpoznawalność marki oraz nieco odmłodzić grupę docelową. Do kampanii wybrane zostały cztery packshoty produktów, które swoimi kolorami nawiązują do pór roku. Przekaz wzmacnia hasło kampanii: „Piękne dłonie o każdej porze”, które dodatkowo komunikuje uniwersalność promowanych produktów.
– Kremy do rąk Cztery Pory Roku wyróżniają się na półce żywymi kolorami, a do gustu klientek najbardziej przemawiają ich piękne zapachy. Stąd nasz pomysł, żeby postawić na zmysły – nie tylko wzrok i słuch, ale także pośrednio smak, zapach i dotyk. Kolorowa, nowoczesna kampania pomoże odświeżyć wizerunek marki oraz utrwalić ją w świadomości zarówno dotychczasowych użytkowniczek, jak i nowych, młodszych – mówi Katarzyna Borowiec, senior digital specialist, Ancymony (*ancy).
Oprócz spotu digital, który uruchamia wyobraźnię odbiorców poprzez silne oddziaływanie na zmysły, przygotowane zostały także kreacje statyczne. Działania realizowane są w digitalu, głównie w mediach społecznościowych (na You Tube, Facebooku, TikToku i Instagramie), a bannery emitowane są z wykorzystaniem reklamy programatycznej. Do współpracy przy kampanii zaproszono również influencerki.