Marka CRIVIT prezentuje pierwszą międzynarodową kampanię omnichannel – FIND YOUR MOVE

fot. mat. prasowe

Kampania celebruje radość z ruchu na ekranach telewizorów, w mediach społecznościowych oraz sklepach Lidl w ponad 30 krajach. Odświeżona strona sklepu internetowego również zachęca klientów do ponownego odkrycia przyjemności płynącej z aktywności fizycznej. Nowe ukierunkowanie marki to dla CRIVIT kluczowy krok na drodze do stania się najsilniejszą marką sportową w Europie.

Kampania CRIVIT ma na celu ponowne rozbudzenie entuzjazmu wobec aktywności fizycznej, która coraz częściej bywa zaniedbywana. W obliczu siedzącego trybu życia i czasu spędzanego przed ekranami, CRIVIT inspiruje do postrzegania ruchu jako źródła radości i energii. Kampania wykorzystuje dynamiczne obrazy, aby zaprezentować szerokie spektrum sportów i aktywności – od fitnessu, jazdy na rowerze, kempingu, aktywności outdoorowych, po bieganie oraz sporty zespołowe, zimowe czy wodne – obejmując tym samym pełną ofertę produktów CRIVIT.

Nowa tożsamość marki – aktywność i radość na pierwszym miejscu

Rozpoczęcie kampanii to jednocześnie start niezależnej obecności CRIVIT na rynku, która będzie budowana m.in. na własnych kanałach społecznościowych, takich jak Instagram, Facebook i YouTube. Marka reprezentuje holistyczne podejście, skoncentrowane na radości, lekkości i świadomym stylu życia – bez presji osiągania wyników. CRIVIT zachęca do próbowania nowych dyscyplin sportowych i tworzenia własnej rutyny ćwiczeń. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę ze sportem, czy trenujesz regularnie, CRIVIT wspiera Cię w tym, by aktywność fizyczna stała się częścią Twojej codzienności. Dla każdego ruch znaczy coś innego – liczy się znalezienie własnej drogi dla lepszego samopoczucia.

– CRIVIT rozwija się w niezależną markę, która sprawia, że aktywność fizyczna staje się dostępna dla wszystkich – dzięki najlepszemu stosunkowi jakości do ceny i silnemu skupieniu na potrzebach ludzi. Z hasłem przewodnim FIND YOUR MOVE oraz międzynarodową kampanią realizujemy długoterminową wizję – uczynić CRIVIT najsilniejszą marką sportową w Europie – mówi Martin Alles, head of brand w Lidl International.

Integracja wielokanałowa dla płynnych zakupów

Nowe ukierunkowanie marki zostało zintegrowane ze strategią omnichannel Lidl – sklepy sieci Lidl w ponad 30 krajach oferują wysokiej jakości odzież i sprzęt sportowy marki CRIVIT. Równocześnie w Niemczech, Francji, Czechach, Słowacji, Polsce, Holandii i Belgii uruchomiono nową odsłonę sklepu internetowego. Klienci znajdą tam nie tylko produkty, lecz także inspiracje oraz wartościowe treści dotyczące marki CRIVIT i świata non-food Lidl.

– Sieć Lidl Polska jest dumna, że może być częścią sukcesu CRIVIT. Wierzymy w siłę tej dynamicznej marki i jej potencjał do inspirowania ludzi, by prowadzili bardziej aktywny styl życia, dzięki najlepszemu stosunkowi jakości do ceny – dodaje Wojciech Grohn, członek zarządu ds. zakupów w Lidl Polska.