Z tej okazji na początku lipca w Nowym Jorku odbyło się globalne wydarzenie, które zgromadziło ponad 300 gości z całego świata. Wśród nich znaleźli się wyjątkowi twórcy internetowi z Polski, zaproszeni przez markę, by wspólnie celebrować dwie dekady pielęgnacji skóry opartej na wiedzy eksperckiej.
Podczas eventu szczególnie podkreślono trzy najważniejsze filary dla marki CeraVe, które definiują jej wyjątkowość: 20 lat pielęgnacji opartej na ceramidach, opatentowanej technologii MVE i wspierania bariery ochronnej skóry; 20 lat pionierskości i innowacji; oraz 20 lat partnerstwa z dermatologami i wspierania ich społeczności. Na wydarzenie zostali zaproszeni znani polscy influencerzy – Agata Sawicka (@agasava), Inez Lis (@iineezka) i Kacper Porębski (@jasperrr55); lekarka, rezydentka dermatologii, medfluencerka Magdalena Antoszewska (@gf_medstudent) oraz 3 zwyciężczynie w ramach wygranej w konkursie CERAWARDS, który poprzedził ten międzynarodowy event.
Co czekało na gości?
Podczas świętowania urodzin marki, uczestnicy mogli spotkać wielu gości specjalnych, m.in. influencerkę Charli D’Amelio – najbardziej zasięgową twórczynię na TikToku. Dr Shah, dr Portela i dr Nozile – jedni z najpopularniejszych dermatologów w Internecie – również byli obecni na wydarzeniu, dzieląc się swoją wiedzą i pozytywną energią z uczestnikami oraz tworząc z nimi wspólne materiały na social media.
Wydarzenie rozpoczęli przedstawiciele marki CeraVe, którzy przybliżyli gościom jej historię i wizję. W programie imprezy znalazły się tematyczne strefy: Blemish Innovation, Moisturizer Party i Cleanser Celebration z wieloma aktywnościami opartymi na produktach i innowacjach CeraVe, a także premierami nowych produktów.
Nie zabrakło również dekorowania tortu w kształcie bestsellerowego Nawilżającego Balsamu, urodzinowej piniaty oraz wspólnego podpisywania się na ogromnej kartce z życzeniami. Wieczorne Air Foam Party w centrum Nowego Jorku, utrzymane w charakterystycznych niebieskich barwach CeraVe, było zwieńczeniem pierwszego dnia urodzin.
Kolejnego dnia wydarzenia uczestnicy zostali podzieleni na grupy, które wzięły udział w różnych aktywnościach. Część osób odwiedziła najnowsze laboratorium marki, gdzie mogli przyjrzeć się procesom powstawania technologii i innowacji, które są wykorzystywane do tworzenia dermokosmetyków CeraVe. Inni uczestniczyli w edukacyjnej sesji naukowej w siedzibie głównej marki, a pozostali zaangażowali się w tworzenie contentu ze wspomnianymi dermatologami. Miłym zakończeniem wydarzenia było pożegnalne spotkanie o zachodzie słońca w nowojorskim biurze CeraVe z widokiem na Manhattan.